fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
bij deze zet ik mijn samsung d840 te koop, het gaat hierbij om de zilveren/chromé ultra edition en het is echt een super telefoon.
momenteel zit ikzelf nog in het buitenland maar volgende week ben ik terug. De reden dat ik hem er reeds wat vroeger op zet om geinteresseerden te zoeken.
ik heb hem gekocht op 03-05-07 voor 320E bij belcompany te hasselt, verder zit er een belprotect contract bij dat dus nog loopt tot 03-05-08, d.w.z dat ik maandelijks 6E betaal als extra garantie. de koper heeft dus nog 9-10 maand een extra garantie daar ik verplicht ben de garantie te betalen tot 05-08.
deze belprotect garantie houd in;
- geldig bij kasticket
- dekt naast productiefouten ook val- en waterschade
- vervangtoestel inbegrepen
- indien onherstelbaar krijg je een nieuw toestel mits franchise van 25E
het toestel heeft lichte krassen onderaan, indien de koper wenst laat ik hem dus onder belprotect binnen doen voor een nieuwe behuizing / onderhoud. of dit doet u zelf achteraf.
In totaal gaat het dus om een toestel van 320E met een extra garantie twv 60E (door mij betaald).
de prijs licht hierdoor ook iets hoger maar valt wel te bespreken.
Minimum; 280E
Meeneem; 310E
fotos op aanvraag
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
bij afhaling/levering wordt er een klein contract opgesteld waarin ik me er toe bind de resterende maanden voor belprotect af te betalen.
edit;
http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_d840.asp
dat is hem us, al gaat het hier wel om de ultra edition
bij deze zet ik mijn samsung d840 te koop, het gaat hierbij om de zilveren/chromé ultra edition en het is echt een super telefoon.
momenteel zit ikzelf nog in het buitenland maar volgende week ben ik terug. De reden dat ik hem er reeds wat vroeger op zet om geinteresseerden te zoeken.
ik heb hem gekocht op 03-05-07 voor 320E bij belcompany te hasselt, verder zit er een belprotect contract bij dat dus nog loopt tot 03-05-08, d.w.z dat ik maandelijks 6E betaal als extra garantie. de koper heeft dus nog 9-10 maand een extra garantie daar ik verplicht ben de garantie te betalen tot 05-08.
deze belprotect garantie houd in;
- geldig bij kasticket
- dekt naast productiefouten ook val- en waterschade
- vervangtoestel inbegrepen
- indien onherstelbaar krijg je een nieuw toestel mits franchise van 25E
het toestel heeft lichte krassen onderaan, indien de koper wenst laat ik hem dus onder belprotect binnen doen voor een nieuwe behuizing / onderhoud. of dit doet u zelf achteraf.
In totaal gaat het dus om een toestel van 320E met een extra garantie twv 60E (door mij betaald).
de prijs licht hierdoor ook iets hoger maar valt wel te bespreken.
Minimum; 280E
Meeneem; 310E
fotos op aanvraag
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt
bij afhaling/levering wordt er een klein contract opgesteld waarin ik me er toe bind de resterende maanden voor belprotect af te betalen.
edit;
http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_d840.asp
dat is hem us, al gaat het hier wel om de ultra edition