Tjiens, en je had het zelf nog over bodemprijs €19? En ik had toch wel niet €21 incl geboden zeker...Vreemd...
Ik moet me niet verdedigen, de feiten spreken voor zich. Uw itrader staat nog steeds op 1 dus veel heb je hier niet van die sticks verkocht. Terwijl er genoeg interesse
was. Niet reageren op boden of PM's, noem het hoe je wil, je weet hoe ik dat noem.
Ander en beter.
Allez, succes nog verder.