Archief - Sony microvault usb stick NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peterderoo

Legacy Member
Sony usb stick microvault, heb er hier 4van 1GB en 4van 2GB, nagelnieuw met garantie van sony.

FOTO: http://kenijn.dkr-art.be/PICT0088.JPG

1gb aan 13€ en 2GB aan 20€.

Den 2gb staat nu aan 52€ en de 1GB aan 21€ in de exell (locale pc winkel)


opzenden kan ofcourse maar ik betaal geen verzendkosten :)

afhalen regio kortrijk

peterderoo

Legacy Member
inspiratieloos zei:
ik denk dat uw prijs iets te hoog is.

http://www.expansys.be/p.aspx?i=145981

voor de micro vault mini is het slechts 30 euro voor de 2 gb.

heb wel interesse hier, maar zou ook wel willen weten hoe snel ze schrijven.

misschien eerst even naar mijn foto kijken dan zieje dat het niet hezelfde item betreft als datgene waar jij het op hebt.. :naughty:

inspiratieloos

Legacy Member
peterderoo zei:
misschien eerst even naar mijn foto kijken dan zieje dat het niet hezelfde item betreft als datgene waar jij het op hebt.. :naughty:

miss ook eens beter lezen als ik ook vermeld dat het idd over de MICRO gaat ipv de gewone microvault.
maar wou daarmee duidelijk maken dat een kleinere versie maar 30 euro is in de winkel :).

nuja uw prijs ligt nog altijd lager dus geen prob.
weet je soms ook welke schrijfsnelheden hij haalt ?
zoek iets snels :)

peterderoo

Legacy Member
inspiratieloos zei:
miss ook eens beter lezen als ik ook vermeld dat het idd over de MICRO gaat ipv de gewone microvault.
maar wou daarmee duidelijk maken dat een kleinere versie maar 30 euro is in de winkel :).

nuja uw prijs ligt nog altijd lager dus geen prob.
weet je soms ook welke schrijfsnelheden hij haalt ?
zoek iets snels :)

jazeker:


Prestaties:

nieuwe uittrekbare USB-poort, de grootste capaciteit en gratis software

De Micro Vault-modellen zijn nu voorzien van een innovatieve uittrekbare poort. U hoeft alleen de connector maar uit te trekken en u bent klaar voor plug and play. Daarnaast biedt Sony de grootste capaciteit met, afhankelijk van het model, vijf mogelijkheden (van 512 MB tot 8 GB) en snelle overdracht dankzij Excellence (leessnelheid tot 29 MB/s en schrijfsnelheid tot 19 MB/s).

Elk model in de Micro Vault-serie wordt geleverd met de gratis Virtual Expander-software al geïnstalleerd. Met dit gebruiksvriendelijke pakket voor bestandscompressie kunt u de hoeveelheid gegevensopslag verdrievoudigen. Bovendien kunt u gecomprimeerde bestanden delen via e-mail.


bron: http://www.sony.nl/view/ShowArticle...042&productcategory=/Computing&site=odw_nl_NL

Jond3

Legacy Member
van waar zijt ge erges?

edit: nvm, had je post te snel gelezen,kortrijk dus, jammer ...

peterderoo

Legacy Member
ff ter opmerking, mijn post geld ook nog steeds. 19€ is bodemprijs

Dixie2

Legacy Member
Als de verpakking ongeopend is bied ik 20 euro exclusief voor een 2gb versie
en betaal de verzending er graag bij.

Graag een PM retour met je gegevens.

DrWho

Legacy Member
Peeka zei:
Zal ik m'n bod verhogen naar €21 incl...graag bericht.

Gezien de povere communicatie van de verkoper en het negeren van meerdere boden in dit topic (hij is nog online geweest op 14/08, terwijl de reacties hier al staan van 11-12/08), stemt dit mij niet echt op m'n gemak voor eventuele verdere afhandeling.

Bod ingetrokken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan