tinbie
Legacy Member
tha tha zei:is uw factuur nog aanwezig + doos en handleiding?
zitten hier ook oortjes bij?
kan je een foto online krijgen (of via pm) van het toestel en de toebehoren?
heb intresse en zou hierna graag bodje uitbrengen.
ben trouwens van eeklo dus gent is niet ver voor mij![]()
factuur doos + alle accesoires zijn nog aanwezig,
ik ga vanmiddag een foto'tje nemen voor je
