Archief - Sony Ericsson W950i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
ik had graag mijn se w950i verkocht langs deze weg.

Het toestel is volledig krasloos, uitzonderlijk zorg voor gedragen
inclusief 3 stylus pennen, doos, accesoires + + +

U ontvangt een volledig krasloos toestel, het bijgeleverde lederen zakje is ietske vuil, niet echt vuil maar beke used, dit kan wel in de wasmachine denk ik.

Uw beginbod is 130 euro
Mijn richtprijs is 150 euro

ruilvoorstellen zijn welkom, maar ik ben vooral op zoek naar een w580i.


groeten

Hunterken

Legacy Member
ik wil graag deze gsm..
bodje van 100 euro incl, aangezien hier onlangs een nieuwe verkocht is voor 130 euro!

tinbie

Legacy Member
Mr.S zei:
En is daar nog garantie op ?

grts

ja er is nog garantie op, nog meer als anderhalf jaar

Hunterken zei:
ik wil graag deze gsm..
bodje van 100 euro incl, aangezien hier onlangs een nieuwe verkocht is voor 130 euro!

totally ignored, deze is zo goed als nieuw, je kan op deze gsm nix aanmerken

mythe

Legacy Member
Wat is de reden van verkoop? Kan eventueel wel is afspreken in Kortrijk.

mythe

Legacy Member
Hunterken zei:
Hij zegt beginbod: 130 euro.
Hij heeft daarjuist kerel met bod van 100 euro genegeerd en nu kom jij met een bod van 10 euro meer af :p.

tinbie

Legacy Member
mythe zei:
Wat is de reden van verkoop? Kan eventueel wel is afspreken in Kortrijk.

de reden is dat ik vroeger een w550i had, prachtig toestel, nu is de opvolger daar en zou ik graag de opvolger hebben, nl w580i

Spectre zei:
D600 + opleg?

mooie gsm, maar liever een Se momenteel

mythe zei:
Hij zegt beginbod: 130 euro.
Hij heeft daarjuist kerel met bod van 100 euro genegeerd en nu kom jij met een bod van 10 euro meer af :p.

idd

bollie69

Legacy Member
wisselen tegen een w810i in uitmuntende staat?

Er zit nog steeds een plasic hard case rond, alleen aan de randen is er wat verf af maar de voorkant en achterkant zijn als nieuw.


eventueel met opleg, maar dan wel niet overdrijven u gsm is 20€ meer nieuw in de winkel waard

tinbie

Legacy Member
bollie69 zei:
wisselen tegen een w810i in uitmuntende staat?

Er zit nog steeds een plasic hard case rond, alleen aan de randen is er wat verf af maar de voorkant en achterkant zijn als nieuw.


eventueel met opleg, maar dan wel niet overdrijven u gsm is 20€ meer nieuw in de winkel waard

kheb lang nagedacht over de w810i, maar dan liever een clamshell of sliding phone, w300i w710i w580i etc...

Hunterken

Legacy Member
ruilen met een w300i + opleg dan?
doos, factuur en accessoires nog aanwezig..

tinbie

Legacy Member
Hunterken zei:
ruilen met een w300i + opleg dan?
doos, factuur en accessoires nog aanwezig..

ik ga dat vanmiddag eens gaan bekijken bij de phonehouse die gsm, en wie weet staat hij me dus echt aan, ik laat u nog iets weten.

tinbie

Legacy Member
Hunterken zei:


kben eens gaan kijken bij belcompany en phonehouse, ik blijf bij mijn eerste gedacht de W580i

bij deze is jouw bod van 110euro inclu aanvaard, ik wacht nog eventjes verder om af te sluiten

DIT IS HET HOOGSTE BOD !

Hunterken

Legacy Member
verzenden..
ik woon in werchter, kom vaak in Leuven, maar dat is ver voor beiden, denk ik.

tha tha

Legacy Member
is uw factuur nog aanwezig + doos en handleiding?
zitten hier ook oortjes bij?
kan je een foto online krijgen (of via pm) van het toestel en de toebehoren?
heb intresse en zou hierna graag bodje uitbrengen.
ben trouwens van eeklo dus gent is niet ver voor mij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan