Archief - Sony Ericsson W715

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snowwhitesoils

Legacy Member
Te koop deze mooie gsm, met bijhorende doos, oortjes, etc.

Alles is dus aanwezig samen met een 4 gig geheugenkaartje.

http://www.3g.co.uk/PR/Jan2009/Exclusive_Sony_Ericsson_W715 _Walkman_for_Vodafone.jpg

Deze heeft een gps systeem meer als de gewone W705

De gsm is nog bijna in perfecte staat, deze heeft geen last van de vodafone reclame die je ziet op de foto, dus er staat gewoon walkman gelijk bij de W705. Ook de software is simpel te veranderen indien gewenst. Zonder uiteraard uw garantie te verliezen.

Het enige minpuntje is mss dat "sony ericsson" bovenaan heel makkelijk is af gegaan (soort van geplakt op het brushed alluminium). Wss een slechte afwerkingsfout van deze series telefoon. Maar je ziet dus niks waar het heeft gestaan, van plekken ofzo, omdat dit op het brushed allu zat, en letterlijk er af gekrabd kon worden :p

Bieden kan vanaf 150 euro, verzending komt erbij.
Afhalen is geen probleem in Limburg, Bilzen.

snowwhitesoils

Legacy Member
keertje omhoog zwieren, niemand interesse ? Super kwaliteit van mp3s, en originele plug in oortjes voor goede bas en kwaliteit, nooit gebruikt !

snowwhitesoils

Legacy Member
derde ker omhoog ook te ruil tegen samsung star die in goede staat is, en nog garantie op heeft.. met opleg van een 50 euro

Selderijstok

Legacy Member
Waar is die aangekocht? Garantie?
Doe je iets aan u prijs :p ?

snowwhitesoils

Legacy Member
Ik heb eene 2g gehad, mis die wel ja, had mijne een jaar terug gekocht een 16 gig voor 200 euro wel uitzonderlijk die prijs :D.

Vertel es wat meer, krassen, deuken in de achtercover ofzo ? En de leeftijd.

Als ik dan opleg moet geven hangt af of het 8gb is of 16gb. Bij 8gb geef 50 euro opleg, 16gb dan 75 euro. Als je dit te weinig vind never mind dan want die 2gs zijn zwaar overpriced. Mits er geen garantie op is of niks.

En iets aan de prijs doen ? Hij heeft mij in de zomer 250 euro gekost, factuur heb ik niet. (kassaticket van de mediamarkt wel uiteraard wat geld als het garantiebewijs = half jaar ongeveer nog)

Goedkoopste prijs denk ik wat ik heb kunnen vinden :
Sony Ericsson W715 prijs - Goedkope gsm KIESKEURIG

Mattehh

Legacy Member
is 8 gb, was het vergeten in PM te zeggen.. Voor 50 euro opleg doe ik 'm niet weg.. nvm dan, free up!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan