snowwhitesoils
Legacy Member
Te koop deze mooie gsm, met bijhorende doos, oortjes, etc.
Alles is dus aanwezig samen met een 4 gig geheugenkaartje.
http://www.3g.co.uk/PR/Jan2009/Exclusive_Sony_Ericsson_W715 _Walkman_for_Vodafone.jpg
Deze heeft een gps systeem meer als de gewone W705
De gsm is nog bijna in perfecte staat, deze heeft geen last van de vodafone reclame die je ziet op de foto, dus er staat gewoon walkman gelijk bij de W705. Ook de software is simpel te veranderen indien gewenst. Zonder uiteraard uw garantie te verliezen.
Het enige minpuntje is mss dat "sony ericsson" bovenaan heel makkelijk is af gegaan (soort van geplakt op het brushed alluminium). Wss een slechte afwerkingsfout van deze series telefoon. Maar je ziet dus niks waar het heeft gestaan, van plekken ofzo, omdat dit op het brushed allu zat, en letterlijk er af gekrabd kon worden
Bieden kan vanaf 150 euro, verzending komt erbij.
Afhalen is geen probleem in Limburg, Bilzen.
Alles is dus aanwezig samen met een 4 gig geheugenkaartje.
http://www.3g.co.uk/PR/Jan2009/Exclusive_Sony_Ericsson_W715 _Walkman_for_Vodafone.jpg
Deze heeft een gps systeem meer als de gewone W705
De gsm is nog bijna in perfecte staat, deze heeft geen last van de vodafone reclame die je ziet op de foto, dus er staat gewoon walkman gelijk bij de W705. Ook de software is simpel te veranderen indien gewenst. Zonder uiteraard uw garantie te verliezen.
Het enige minpuntje is mss dat "sony ericsson" bovenaan heel makkelijk is af gegaan (soort van geplakt op het brushed alluminium). Wss een slechte afwerkingsfout van deze series telefoon. Maar je ziet dus niks waar het heeft gestaan, van plekken ofzo, omdat dit op het brushed allu zat, en letterlijk er af gekrabd kon worden

Bieden kan vanaf 150 euro, verzending komt erbij.
Afhalen is geen probleem in Limburg, Bilzen.
.