PeterGriffin
Legacy Member
Nijntje zei:Toetsenbord is in het begin ff wennen maar het typt wel vlot nadat je het gewoon bent. Ik kon er toch goed mee overweg. Formaat niet veel groter dan een gewone GSM, was ook een groot pluspunt voor mij.
Hangt van jou af. Ik ben bereid af te sluiten.
Zeer goede gsm en inderdaad een zeer snel keyboard. Heb em ook op 9lives gekocht een paar maand geleden en ben er nog altijd content van
