Archief - Sony Ericsson P1i Smartphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nijntje

Legacy Member
Ik heb hier al een tijdje een Sony Ericsson P1i liggen ongebruikt.

Ik heb nog alle accessoires en als ik me niet vergis zelfs de doos.
Toestel getuigt enkel van gewone gebruiksporen. Was een toestel dat vroeger in de zaak werd gebruikt.
Het betreft de AZERTY versie.

Sony Ericsson P1i review, prijzen en specificaties | PortableGear.nl

Ik zag niet in de regels staan dat er een richtprijs dient opgegeven te worden dus bij deze doe ik dat ook niet. Mag weg voor een leuke prijs. Geen belachelijke boden van 20 euro ;) Realistisch aub.

Afhalen geniet de voorkeur aangezien ik een nogal druk agenda heb. Opsturen geen optie om evt problemen bij levering te vermijden.

Toestel is sinds kort uit productie maar is nog steeds een uitstekend toestelletje bij mijn weten. Veel leuke software voor te vinden.

Enkele key features:
- Ingebouwde GPS
- Wifi
- UMTS
- Camera vooraan voor 3G videobellen
- 3,2 Mpix cam achteraan
- Geheugen uitbreidbaar via kaartjes. Zit momenteel eentje van 512Mb in

FORZA M

Legacy Member
Om ontgoochelingen en later miserie te voorkomen: Er staat een foutje in uw openingspost. De P1i heeft immers geen ingebouwde GPS. GPS software is wel beschikbaar, maar heeft een externe bluetoothontvanger nodig.

Nijntje

Legacy Member
Ah mijn excuses. Ik denk wel dat ik hier nog een externe GPS muis heb liggen van TomTom. Zal daarmee zijn dat ik het verwar. Deze krijg je er dan uiteraard ook bij ;)

Richtprijs hoeft niet veel te zijn. Doe een leuk bod WTFMAN. 99 ?
Denk dat met al de extra accessoires dit zeker wel een erg mooie prijs is.

EDIT: GPS muis gevonden en komt inbegrepen in het pakket :)

Nijntje

Legacy Member
Ik ben oorspronkelijk van Denderleeuw maar ik zie dat je vaak in Kortrijk zit? Mijn vriendin is van Waregem dus dat is allemaal geen probleem.

Eerste bod is er, na 48 uur wordt dit afgesloten :)

Nijntje

Legacy Member
Ik ben oorspronkelijk van Denderleeuw maar ik zie dat je vaak in Kortrijk zit? Mijn vriendin is van Waregem dus dat is allemaal geen probleem.

Eerste bod is er, na 48 uur wordt dit afgesloten :)

Tristan

Legacy Member
Zou je eigenlijk foto's kunnen maken van zn staat?
+ Kun je es checken, als je een smsje wil verzenden, of je een soort lijstje hebt met laatst gebruikte nummers? :)

Nijntje

Legacy Member
Laatst gebruikt is er denk ik wel. 75% zeker. Zal het is nakijken maar denk van wel. (Heb dit toestel zelf gebruikt)

Foto's komen er aan :)

birds

Legacy Member
interesse in een nokia e51 ? half jaartje garantie ... wel geen doos meer ..
+eventuele opleg

Nijntje

Legacy Member
Geen interesse in ruil, sorry. We zijn omgeschakeld naar Blackberry, vandaar de verkoop van mijn HTC Diamond 2 en deze (lag al tijdje ongebruikt)

Nijntje

Legacy Member
Ik heb er geen idee van. Snap niet echt wat hier zo belangrijk aan is? Is dit dan een doorslaggevende factor om een toestel te kopen? Toestel is leeggemaakt en ga echt niet opnieuw een sim erin steken en het opnieuw configgen daarvoor. Sorry

Tristan

Legacy Member
Wel, ik zoek voornamelijk een gsm met een beter toetsenbord dan het traditionele concept, waarmee ik dan makkelijker en sneller kan sms'en :) En da lijstje is gewoon enorm gemakkelijk vind ik :)

Nijntje

Legacy Member
Toetsenbord is in het begin ff wennen maar het typt wel vlot nadat je het gewoon bent. Ik kon er toch goed mee overweg. Formaat niet veel groter dan een gewone GSM, was ook een groot pluspunt voor mij.

Hangt van jou af. Ik ben bereid af te sluiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan