Archief - Sony Ericsson k810i - koopje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

michielsingh

Legacy Member
Dan laat ik de mogelijkheid aan amadeke want ik ga niet hoger :)

Mr.S

Legacy Member
Ok,

Dan gaat de gsm naar michielsingh

Ik pm mijn gegevens door


grts

michielsingh

Legacy Member
14h :) pm maar met de gegevens ( evt je msn, is iets makkelijker om af te handelen )

deluc

Legacy Member
piedp zei:
nu al den derde keer da ik da lees, maar de enige zin die ik begrijp is die waar de prijs in staat. Ziet er uit als geschreven door een of andere oost europese gangster :-)

ga hier nooit op in,ik heb dat een 10 tal jaar terug ook eens gedaan met iemand uit nederland
zijn naam was chris en toen ik aankwam was het een marokkaan,dus daar begon mijn frankske al te vallen
ik had 2 vrienden mee van mij(rijkswachters in der tijd)
geluk dat er eentje van hem nog nen beer was of we hadden daar ferm afgedroogd geweest
spraken daar wel over een 100.000fr aan telefoons.topmodellen aan sterk verminderde prijzen.
we kwamen een woning binnen en daar ging alles geregeld worden
eenmaal binnen alles nog normaal toen er plots een paar van achter den hoek kwamen.
eenmaal het vechtpartijtje afgelopen was kwam de politie erbij en bleek een gekraakte privewoning te zijn.
een geluk dat we daar een paar daders nog hadden of wij draaiden er voor op
bij de nederlandse politie was dit een gekende praktijk waar niets tegen te doen was.
is geweest op peter r devries(een soort hollandse jambers)

Amadeke

Legacy Member
moraal van 't verhaal:
als 't een zaakje is zijn de flikken er bij LOL

anthony8400

Legacy Member
deluc zei:
ga hier nooit op in,ik heb dat een 10 tal jaar terug ook eens gedaan met iemand uit nederland
zijn naam was chris en toen ik aankwam was het een marokkaan,dus daar begon mijn frankske al te vallen
ik had 2 vrienden mee van mij(rijkswachters in der tijd)
geluk dat er eentje van hem nog nen beer was of we hadden daar ferm afgedroogd geweest
spraken daar wel over een 100.000fr aan telefoons.topmodellen aan sterk verminderde prijzen.
we kwamen een woning binnen en daar ging alles geregeld worden
eenmaal binnen alles nog normaal toen er plots een paar van achter den hoek kwamen.
eenmaal het vechtpartijtje afgelopen was kwam de politie erbij en bleek een gekraakte privewoning te zijn.
een geluk dat we daar een paar daders nog hadden of wij draaiden er voor op
bij de nederlandse politie was dit een gekende praktijk waar niets tegen te doen was.
is geweest op peter r devries(een soort hollandse jambers)

Mijn broer heeft iets gelijkaardigs meegemaakt, maar dan met PS2. Ook voor een 100 000 BEF.
Schandalig gewoon, begrijp nog altijd niet dat die daar in etrapt is :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan