Archief - Sony Ericsson k810i - koopje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.S

Legacy Member
Toestel gekregen als cadeau enkele dagen geleden, maar ik heb al een gsm waar ik tevreden van ben.

Ik heb het aankoopbewijsje gekregen, dus er is geen probleem voor de garantie.

Kleur: Noble Blue

In perfecte nieuwstaat, alleen plastiekjes verwijdert, en een dagje getest, foto's zijn daarom niet nodig, die zijn in overvloed terug te vinden op het internet!

Er zit ook een geheugenkaartje bij van 128 mb olé :woohoo:

Beginnen bij 220 €

Wanneer een bod mij aanstaat is hij onmiddellijk verkocht.

grts

Amadeke

Legacy Member
Onder de beginprijs, maar 180euro afgehaald.

*edit*
Ik wil je hiermee absoluut niet opjagen, maar bod is (slechts) geldig tot zondag 13 jan om 20 uur omdat ik toch vrij dringend een nieuwe GSM nodig heb.

Mr.S

Legacy Member
Laatste upje, anders is hij voor Amadeke

Verkoop sluit morgen om 14.00


Grts


Meeneemprijs = 220

michielsingh

Legacy Member
Welke datum staat er op aankoopsbewijs & van welke winkel?

mvg

michielsingh

Legacy Member
lol, wees aub ff zeker, had bijna een bod uitgebracht van 200 voor nix :)

Amadeke

Legacy Member
had op Kapazaa een W960i voor 100 euro. :-)

Dit is het mailtje dat ik terug kreeg:
Hallo,
Al deze mobiele telefoons zijn gloednieuw, zonder scarczes op hen, de V.N.
- gebruikt, Midden-Europa specs, nooit gesloten SIM, 3 - de Ronde lader
van de speldc Eu. Geen exploitantembleem. Europees talensoftware en
gebruikershandboek. Engelse, Duitse, Nederlandse, Chinese, Franse Zeer
belangrijke Stootkussens.
De telefoons worden geopend en werken wereldwijd in alle netwerken.
De prijs voor slechts 1 telefoon is 200 euro. 100 euro is de prijs voor 1
telefoon als u minimum 4 telefoons voor 400 euro koopt.
Laat me precies weten hoeveel telefoons te kopen u geinteresseerd bent
om en wat model`s zo ik u de beste prijs kan geven. O.k.??
Dank u want uw rente op dit telefoneert en ik verwacht een reactie van u.

FEW

Legacy Member
Amadeke zei:
had op Kapazaa een W960i voor 100 euro. :-)

Dit is het mailtje dat ik terug kreeg:
Hallo,
Al deze mobiele telefoons zijn gloednieuw, zonder scarczes op hen, de V.N.
- gebruikt, Midden-Europa specs, nooit gesloten SIM, 3 - de Ronde lader
van de speldc Eu. Geen exploitantembleem. Europees talensoftware en
gebruikershandboek. Engelse, Duitse, Nederlandse, Chinese, Franse Zeer
belangrijke Stootkussens.
De telefoons worden geopend en werken wereldwijd in alle netwerken.
De prijs voor slechts 1 telefoon is 200 euro. 100 euro is de prijs voor 1
telefoon als u minimum 4 telefoons voor 400 euro koopt.
Laat me precies weten hoeveel telefoons te kopen u geinteresseerd bent
om en wat model`s zo ik u de beste prijs kan geven. O.k.??
Dank u want uw rente op dit telefoneert en ik verwacht een reactie van u.
ik zou er maar niet op in gaan, smells fishy :)

michielsingh

Legacy Member
Je kan er nog wat aan verdienen als je ze daar koopt lijkt me maar of het clean is ... :p

piedp

Legacy Member
Amadeke zei:
had op Kapazaa een W960i voor 100 euro. :-)

Dit is het mailtje dat ik terug kreeg:
Hallo,
Al deze mobiele telefoons zijn gloednieuw, zonder scarczes op hen, de V.N.
- gebruikt, Midden-Europa specs, nooit gesloten SIM, 3 - de Ronde lader
van de speldc Eu. Geen exploitantembleem. Europees talensoftware en
gebruikershandboek. Engelse, Duitse, Nederlandse, Chinese, Franse Zeer
belangrijke Stootkussens.
De telefoons worden geopend en werken wereldwijd in alle netwerken.
De prijs voor slechts 1 telefoon is 200 euro. 100 euro is de prijs voor 1
telefoon als u minimum 4 telefoons voor 400 euro koopt.
Laat me precies weten hoeveel telefoons te kopen u geinteresseerd bent
om en wat model`s zo ik u de beste prijs kan geven. O.k.??
Dank u want uw rente op dit telefoneert en ik verwacht een reactie van u.

nu al den derde keer da ik da lees, maar de enige zin die ik begrijp is die waar de prijs in staat. Ziet er uit als geschreven door een of andere oost europese gangster :-)

Mr.S

Legacy Member
lol, een mens draait 5 minuten zijn rug en tis ier vollenbak offtopic :D

Is precies letterlijk vertaald (uit een andere taal dus)

Niet op ingaan in ieder geval ! Nu weer ontopic !

Dots

Legacy Member
haha khad ook een mail gestuurd naar die madam vanaf 2dehands.be, 5 minuten na men mail waren al haar posts verwijderd en haar account ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan