D1981
Legacy Member
Hey,
Bij deze verkoop ik mijn 32" Sony Bravia LCD tv.
Tv is niet meer in garantie, heeft steeds op de slaapkamer gestaan.
Verkoop aangezien het een beetje overkill is, we kijken nooit tot zelden tv in de slaapkamer.
TV is in zeer goede staan en kan zonder probleem getest worden bij aankoop.
De doos is aanwezig voor makkelijk transport.
Vast 250€
Aangezien verzenden bijna onmogelijk is, enkel op afhaling.
Tevens aangeboden buiten 9L forum
Voor meer info -> Link 32S250 - Site Sony
Grtzzz
Bij deze verkoop ik mijn 32" Sony Bravia LCD tv.
Tv is niet meer in garantie, heeft steeds op de slaapkamer gestaan.
Verkoop aangezien het een beetje overkill is, we kijken nooit tot zelden tv in de slaapkamer.
TV is in zeer goede staan en kan zonder probleem getest worden bij aankoop.
De doos is aanwezig voor makkelijk transport.
Vast 250€
Aangezien verzenden bijna onmogelijk is, enkel op afhaling.
Tevens aangeboden buiten 9L forum
Voor meer info -> Link 32S250 - Site Sony
Grtzzz
