Archief - Sony Bravia - 32S2530 - LCD TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D1981

Legacy Member
Hey,

Bij deze verkoop ik mijn 32" Sony Bravia LCD tv.
Tv is niet meer in garantie, heeft steeds op de slaapkamer gestaan.
Verkoop aangezien het een beetje overkill is, we kijken nooit tot zelden tv in de slaapkamer.

TV is in zeer goede staan en kan zonder probleem getest worden bij aankoop.
De doos is aanwezig voor makkelijk transport.

Vast 250€

Aangezien verzenden bijna onmogelijk is, enkel op afhaling.

Tevens aangeboden buiten 9L forum

Voor meer info -> Link 32S250 - Site Sony


Grtzzz

Amadeke

Legacy Member
Geen garantie meer, HD ready, ...
Denk dat de prijs wat hoog is (om het voorzichtig uit te drukken)

TrioNiX

Legacy Member
Net specs bekeken en denk ook dat je prijs wat te hoog is hoor. In elk geval free up en succes met de verkoop!

Epohax

Legacy Member
Prijs is absoluut te hoog, omwille van de grootte (slechts 32''), resolutie (slechts HD Ready), en ouderdom. Ook heeft hij "maar" 2 HDMI poorten.

Correcte prijs lijkt mij 200EUR, wat ik dan ook bied. Opgehaald in Opwijk, dit weekend.

D1981

Legacy Member
Hey,

Ik kan aannemen dat mijn openingsprijs iets aan de hoge kant gegrepen was.
Maar 200 is voor mij een bodem bodem bod.
Prijzen zijn aangepast in de beginpost.

grtzzz

Epohax

Legacy Member
Ik volg deze thread van dichtbij, maar ik weet niet of iemand je beginprijs van 250EUR zal bieden.

Mijn bod blijft voorlopig 200EUR. Er is geen garantie meer op he... Beschouw het als snelle cash en snelle afhandeling + bij jou thuis opgehaald.

Epohax

Legacy Member
Enig nieuws? Als je mijn bod niet wilt accepteren moet ik naar iets anders op zoek, maar gelieve dat dan wel te laten weten aub.

D1981

Legacy Member
Ik heb deze morgen een bod gekregen via Kapaza van 225, aangezien dit onder de beginprijs is verkoop ik nog niet.

Ik maak van de begin tevens de meeneem ---> 250€ dus.

WoV[ShadowFire]

Legacy Member
hm, toevallig geen 'echt' fotoke bij de hand?
Mss interesse hier, maar wacht wel af wat je met Epo z'n bod doet

anthony8400

Legacy Member
Is mooie prijs voor die tv. Ik heb het modelleke lager, namelijk de P-reeks.
Hele goede tv!

mythe

Legacy Member
Wil nog even iets offtopic vermelden.
Ook al is hij verkocht.

HD Ready moet normaal NIETS van de prijs doen. Als je enkel naar dit kenmerk kijkt, koop dan geen TV. HD Ready doet voor normaal TV gebruik niets toe (voor 32" TV's). Andere kenmerken daarentegen zijn stukken belangrijker. HD is zo'n typisch marketing-kenmerk geworden en werkt nog steeds goed want iedereen denkt dat een 32" TV die HD Ready is veel minder waard is dan een 32" TV die HD is met andere kenmerken die 10* zo slecht zijn.

Soulll

Legacy Member
mythe zei:
Wil nog even iets offtopic vermelden.
Ook al is hij verkocht.

HD Ready moet normaal NIETS van de prijs doen. Als je enkel naar dit kenmerk kijkt, koop dan geen TV. HD Ready doet voor normaal TV gebruik niets toe (voor 32" TV's). Andere kenmerken daarentegen zijn stukken belangrijker. HD is zo'n typisch marketing-kenmerk geworden en werkt nog steeds goed want iedereen denkt dat een 32" TV die HD Ready is veel minder waard is dan een 32" TV die HD is met andere kenmerken die 10* zo slecht zijn.

Het verschil in beeld is er wel eh ...
Ik zie alleszins het verschil tussen 720P en 1080P zeer goed ... ;)
eneh.. full HD is ondertussen ook al gezakt in prijs ... gelijk alle ''oudere HD ready'' tv's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan