Archief - SE K800i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tha tha

Legacy Member
is ruil een optie voor jou? ik heb hier een samsung E900 in nieuwstaat die ik graag voor een k800i zou willen ruilen :)

Prime-Omega

Legacy Member
Even nog een vraagje, ik ben momenteel op dezelfde GSM aan het bieden op Ebay maar daar krijg ik ook nog een 1GB Micro Memory Stick, een oplader, datakabel en cd-rom bij. Heeft u deze toevallig ook?

EternalSilence

Legacy Member
ik heb ook deze gsm, koste me wel ietsje veel meer dan 250€ (gekocht in september vorig jaar)

miss eens de voordelen in de verf zetten Juve.
3.2 megapixel, heel gebruiksvriendelijke interface, handig in de hand, robuust, .... james bond heeft dezelfde gsm? :D :D, ...

1GB geheugen vind ik wel een vereiste met die gsm, want anders kun je bijna geen foto's nemen.


miss nog een vraagje: waarom doe je deze uitstekende gsm weg? :confused:

kawadude

Legacy Member
Doom Dragon zei:
...1GB geheugen vind ik wel een vereiste met die gsm, want anders kun je bijna geen foto's nemen....

Nu ook niet overdrijven hé, ik heb dezelfde gsm met een 512 mb kaartje waarvan er ongeveer 300 mb van vrij is, en ik kan nu nog meer dan 300 foto's nemen.
(1 foto neemt ong. 800 kb. in beslag)


Voor de rest een prima gsm. foto's zijn echt goed. :niceone:

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Prime-Omega zei:
Even nog een vraagje, ik ben momenteel op dezelfde GSM aan het bieden op Ebay maar daar krijg ik ook nog een 1GB Micro Memory Stick, een oplader, datakabel en cd-rom bij. Heeft u deze toevallig ook?

Dat zal er wel bij zitten wss. Zonder datakabel ben je nie veel (kun je geen foto's en dergelijke van gsm naar pc overzetten) en tja een cdrom is niet nodig denk ik met winxp/vista enzo..

Ik heb de gsm ook, nu reeds een jaartje bijna, en het is een geweldige gsm! Foto's, video's, ... en een 512mb kaartje is al goed hoor, kun je genoeg filmpjes en foto's mee maken.

Veel succes met de verkoop!

En mensen! 150minimumprijs = geen geld voor deze gsm van 9 maanden oud....

grtz

Prime-Omega

Legacy Member
Foto's om de gebruikersporen te zien zijn ook altijd welkom. ^^

Juve9le

Legacy Member





wat erbij zit
-gsm
-doos
-factuur
-handleiding
-usb kabel
-kabel voor opladen met netstroom

nieuwprijs 9 maand gelden was €370
de gsm wordt alleen verkocht voor een goed bod, onder minprijs bieden = report

mvg

mythe

Legacy Member
Juve9le zei:
Ow, eventjes niet gezien, want was ongeveer gelijktijdig met mij gepost. Zal mijn bod dan intrekken.

Maar is er nog garantie op het toestel?

mythe

Legacy Member
Ok, thx. Gewoon is zien hoe het zit met die garantie van mijn gsm'ke. Moest het betalend zijn kom ik wel bodje plaatsen.

kibo

Legacy Member
ivm report ts:
er staan hier nergens boden onder de minprijs(is mss achteraf ge-edit,zoals jij zelf regelmatig doet),
wat ik wel raar vind hè,is dat jij een thread start dat er altijd offtopic aanwezig is.
Kan je mss ook vermelden of er factuur bijzit?
staat trouwens in de regels
2.) Vermelding aanwezigheid factuur.

Juve9le

Legacy Member
hmmmz ik dacht dat ik er een foto van de factuur had bijgezet

(zit dus wel degelijk factuur bij, lijkt me logisch daar ik al eerder zei dat er nog garantie op zit)

mythe

Legacy Member
Juve9le zei:
hmmmz ik dacht dat ik er een foto van de factuur had bijgezet

(zit dus wel degelijk factuur bij, lijkt me logisch daar ik al eerder zei dat er nog garantie op zit)
Factuur moet niet persé. Kan ook via fabrieksgarantie zijn.
Tot hoe lang staat de thread open? Want kan pas morgen bellen en zien hoe het zit.

Juve9le

Legacy Member
laten we zeggen tot vrijdag, maar kan evengoed vroeger afsluiten als er een goed bod komt

mythe

Legacy Member
@Juve9le: Mag ik juist is weten waarom je interesse hebt voor je K800i te ruilen met een lager modelletje (namelijk de W810i?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan