Syran_
Legacy Member
Ik heb hier een D900 liggen in perfecte staat.
Wel heb ik geen oplader noch boekje van deze GSM,
Deze is wel nog gloednieuw en amper twee weken gebruikt.
Ik vraag hier nog 135 euro voor, omdat ik er geen lader voor heb.
Ik probeer vandaag nog wat fotos toe te voegen.
Gelieve zo snel mogelijk te reageren!
Wel heb ik geen oplader noch boekje van deze GSM,
Deze is wel nog gloednieuw en amper twee weken gebruikt.
Ik vraag hier nog 135 euro voor, omdat ik er geen lader voor heb.
Ik probeer vandaag nog wat fotos toe te voegen.
Gelieve zo snel mogelijk te reageren!

