Archief - Samsung D900

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Syran_

Legacy Member
Ik heb hier een D900 liggen in perfecte staat.

Wel heb ik geen oplader noch boekje van deze GSM,
Deze is wel nog gloednieuw en amper twee weken gebruikt.

Ik vraag hier nog 135 euro voor, omdat ik er geen lader voor heb.
Ik probeer vandaag nog wat fotos toe te voegen.
Gelieve zo snel mogelijk te reageren!

Kenshi

Legacy Member
Van waar ben je ?
Met factuur, voor garantie?
Hoe kom je er zelf aan, want ik vermoed niet dat die zonder lader verkocht worden ;)

Reden van verkoop ?

bikkerss

Legacy Member
ja vindt het ook wel raar doet je denken aan ...
en vooral omdat ie vandaag pas geregistreerd is.

Syran_

Legacy Member
Hey ik ben Lynn en ik ben van Leuven,
De GSM is eigenlijk van een vriend die hem bij me is vergeten.
Die jongen is superrijk en heeft de moeite niet gedaan om hem te komen halen en hij vraagt er niet meer achter, hij heeft ondertussen ook al een nieuwe gekocht. Dit is ondertussen al bijna 4 maand geleden en hij heeft heel de tijd uitgestaan, ik heb hem zelf niet gebruikt.
Ik garandeer je echt dat ik hem niet gestolen heb of op een of andere manier ontvreemd.
Ikzelf kan er niets mee aanvangen.

Groetjes, Lynn

http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07424&f=PA140020.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07424&f=PA140021.JPG

187

Legacy Member
Syran_ zei:
Hey ik ben Lynn en ik ben van Leuven,
De GSM is eigenlijk van een vriend die hem bij me is vergeten.
Die jongen is superrijk en heeft de moeite niet gedaan om hem te komen halen en hij vraagt er niet meer achter, hij heeft ondertussen ook al een nieuwe gekocht. Dit is ondertussen al bijna 4 maand geleden en hij heeft heel de tijd uitgestaan, ik heb hem zelf niet gebruikt.
Ik garandeer je echt dat ik hem niet gestolen heb of op een of andere manier ontvreemd.
Ikzelf kan er niets mee aanvangen.

Groetjes, Lynn

http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07424&f=PA140020.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07424&f=PA140021.JPG

Dit is verkoop van andermans goed en dus illegaal. Als het wordt gekwalificeerd als heling is het zelfs strafbaar. Je kan dus best heel de verkoop hier opdoeken en die gsm teruggeven aan de eigenaar.

mythe

Legacy Member
187 zei:
Dit is verkoop van andermans goed en dus illegaal. Als het wordt gekwalificeerd als heling is het zelfs strafbaar. Je kan dus best heel de verkoop hier opdoeken en die gsm teruggeven aan de eigenaar.
Valt te zien hoe ze is overeengekomen met de eigenaar e.
Maar waarom hebte dat dan nooit gezegd tegen u vriend dat zijn toestelletje nog bij u lag? En als hij het nietmeer moest hebben kon hij even gemakkelijk lader geven.

Kwertie

Legacy Member
"Hij vraagt er niet meer achter" zeg je, dus ik veronderstel/hoop dat je die dan ook "mag houden" volgens hem...
In die veronderstelling laat ik het open, maar als er geen soort -mondelinge- overeenkomst was die dus maakt dat jij de nieuwe eigenaar(eigenares) bent van de gsm zal dit gesloten moeten worden.

Syran_

Legacy Member
bezit geldt als eigendom trouwens in dit soort zaken, aangezien ik hem heb bewaard ter goeder trouw en niet in het bezit ben gekomen met intentie tot ontvreemding.
De eigenaar komt de gsm niet ophalen. Ik zie hem ook nooit, het was een vriend van op vakantie, ik heb hem 3 keer gezegd dat hij de gsm moest komen ophalen, maar hij hechte er geen aandacht aan. Maar das de kwestie nu niet
Mijn minimumprijs is 120 euro.
Heeft er iemand interesse?

Pitter

Legacy Member
Syran_ zei:
bezit geldt als eigendom trouwens in dit soort zaken, aangezien ik hem heb bewaard ter goeder trouw en niet in het bezit ben gekomen met intentie tot ontvreemding.
De eigenaar komt de gsm niet ophalen. Ik zie hem ook nooit, het was een vriend van op vakantie, ik heb hem 3 keer gezegd dat hij de gsm moest komen ophalen, maar hij hechte er geen aandacht aan. Maar das de kwestie nu niet
Mijn minimumprijs is 120 euro.
Heeft er iemand interesse?

volgens mij kunt gij pas de volledige eigendom van die gsm als het verjaard is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan