Dr_pimpie
Legacy Member
Omschrijving:
Ik verkoop mijn Qtek 9100, heb hem al eventjes maar alles werkt nog perfect. Op het scherm staat 1 miniem krasje, kijk op de foto's voor een idee te hebben, verder is de behuizing ook hier en daar verkleurd maar dat probleem hebben al deze modellen, komt zeker niet door onvoorzichtig gebruik!!
Ik verkoop deze gsm omdat ik gemerkt heb da ik hem de laatste tijd enkel nog gebruik voor te bellen en te sms'en, niet voor al de rest waar hij ook toe in staat is: films, mp3, games, wifi, bluetooth, agenda, taken, ... De batterij gaat bij mij nog 6 dagen mee (paar sms'en per dag en af en toe telefoneren), als vanzelf sprekend gaat bij het zien van films en gebruik van wifi de batterij veel rapper leeg.
voor verdere informatie over dit product verwijs ik door naar volgende link:
http://www.qtek.nl/9100_features.asp
Alles zit nog in de verpakking: oplader, usbkabel, headset, 2e stylus, handleidingen, ...
Verder zit er nog een 1 gigabyte mini-sd kaartje bij dat je er bij krijgt. (incl adapter voor in gewoon sd slot te steken)
Heeft nog een goeie anderhalve maand garantie.
Firmware versie: 5.1.195 (build 14847.2.0.0)
Verdere vragen moet je maar stellen.
ps: staat ook nog op andere plaatsen te koop
waaronder: http://www.2dehands.be/qtek-9100-33093612.html
en http://www.kapaza.be/detail/7552216/
(hier vind je ook foto's)
Ik verkoop mijn Qtek 9100, heb hem al eventjes maar alles werkt nog perfect. Op het scherm staat 1 miniem krasje, kijk op de foto's voor een idee te hebben, verder is de behuizing ook hier en daar verkleurd maar dat probleem hebben al deze modellen, komt zeker niet door onvoorzichtig gebruik!!
Ik verkoop deze gsm omdat ik gemerkt heb da ik hem de laatste tijd enkel nog gebruik voor te bellen en te sms'en, niet voor al de rest waar hij ook toe in staat is: films, mp3, games, wifi, bluetooth, agenda, taken, ... De batterij gaat bij mij nog 6 dagen mee (paar sms'en per dag en af en toe telefoneren), als vanzelf sprekend gaat bij het zien van films en gebruik van wifi de batterij veel rapper leeg.
voor verdere informatie over dit product verwijs ik door naar volgende link:
http://www.qtek.nl/9100_features.asp
Alles zit nog in de verpakking: oplader, usbkabel, headset, 2e stylus, handleidingen, ...
Verder zit er nog een 1 gigabyte mini-sd kaartje bij dat je er bij krijgt. (incl adapter voor in gewoon sd slot te steken)
Heeft nog een goeie anderhalve maand garantie.
Firmware versie: 5.1.195 (build 14847.2.0.0)
Verdere vragen moet je maar stellen.
ps: staat ook nog op andere plaatsen te koop
waaronder: http://www.2dehands.be/qtek-9100-33093612.html
en http://www.kapaza.be/detail/7552216/
(hier vind je ook foto's)

