Archief - Qtek 9100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr_pimpie

Legacy Member
Omschrijving:
Ik verkoop mijn Qtek 9100, heb hem al eventjes maar alles werkt nog perfect. Op het scherm staat 1 miniem krasje, kijk op de foto's voor een idee te hebben, verder is de behuizing ook hier en daar verkleurd maar dat probleem hebben al deze modellen, komt zeker niet door onvoorzichtig gebruik!!
Ik verkoop deze gsm omdat ik gemerkt heb da ik hem de laatste tijd enkel nog gebruik voor te bellen en te sms'en, niet voor al de rest waar hij ook toe in staat is: films, mp3, games, wifi, bluetooth, agenda, taken, ... De batterij gaat bij mij nog 6 dagen mee (paar sms'en per dag en af en toe telefoneren), als vanzelf sprekend gaat bij het zien van films en gebruik van wifi de batterij veel rapper leeg.

voor verdere informatie over dit product verwijs ik door naar volgende link:
http://www.qtek.nl/9100_features.asp

Alles zit nog in de verpakking: oplader, usbkabel, headset, 2e stylus, handleidingen, ...
Verder zit er nog een 1 gigabyte mini-sd kaartje bij dat je er bij krijgt. (incl adapter voor in gewoon sd slot te steken)

Heeft nog een goeie anderhalve maand garantie.

Firmware versie: 5.1.195 (build 14847.2.0.0)

Verdere vragen moet je maar stellen.

ps: staat ook nog op andere plaatsen te koop
waaronder: http://www.2dehands.be/qtek-9100-33093612.html
en http://www.kapaza.be/detail/7552216/
(hier vind je ook foto's)

Dr_pimpie

Legacy Member
4m@ zei:
richtprijs?
te ruil tegen ander toestel?

sorry was de prijs vergeten:)
onder de 260€ is de kans zeer klein dat ik hem weg doe

normaal gezien geen ruil, zeker niet tegen een toestel met touchscreen.

Fishie

Legacy Member
QTek 8500 met 2gig(is openklap RAZR style smartphone zonder touchscreen)

Dr_pimpie

Legacy Member
Fishie zei:
QTek 8500 met 2gig(is openklap RAZR style smartphone zonder touchscreen)

hmm sorry geen interesse

heb eventueel interesse in nokia E51 (+eventueel opleg langs mijn kant), ma besef zelf wel da de kans klein is da iemand wilt ruile;)

TYXL

Legacy Member
kunt ge tot in gent komen voor de verkoop?
Of enkel bij u thuis af te halen?
En wanneer sluit je af?

250onder voorbehoud
kzou hem graag es zien om te kijken hoe zwaar de krassen en verkleuring is. En enkel als je tot in gent geraakt :)

Dr_pimpie

Legacy Member
TYXL zei:
kunt ge tot in gent komen voor de verkoop?
Of enkel bij u thuis af te halen?
En wanneer sluit je af?

250onder voorbehoud
kzou hem graag es zien om te kijken hoe zwaar de krassen en verkleuring is. En enkel als je tot in gent geraakt :)

men examens komen eraan, ik ga dus zeker niet tot in gent kunnen komen. Afspreken om te bekijken kan in Leuven, Brasschaat of eventueel de 24e december in Groot-Bijgaarden (kerstfeestje;))

ps voor iedereen: verzending is een optie ma dan wel op risico van de koper!

Dr_pimpie

Legacy Member
up 1

TYXL, als je gedetailleerder foto's wilt moet je me je emailadres pm'en, kan ik die doorsturen

voor iedereen: de verkleuringen is dus door het in men broekzak laten glijden. Deze gsm zat steeds in een lege broekzak, verkleuringen komen dus niet door het schuren tegen andere scherpe objecten.

Dr_pimpie

Legacy Member
UP 2

Foto's komen overmorgen of zaterdag, afhankelijk of men vader zijn fototoestel nodig heeft voor het werk. Ik zorg in elk geval zo snel mogelijk voor high res pics
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan