Archief - Nokia N80 internet edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misteriks

Legacy Member
Gegroet dames en ook heren!

Ik verkoop mijn nokia n80 internet edition omdat ik een simpeler model wil. De gsm kan nagenoeg alles en ondersteunt ook alles zoals (wifi, edge, 3G,...) en heeft een 3,14 MP ingebouwde camera die haarscherpe foto's trekt.

Ik heb hem drie maand geleden gewonnen maar ben wel de doos kwijt. Heb dus alleen de boekjes, oortjes (nieuw), oplader, stukje voor andere koptelefoons op aantesluiten, draagzakje, lederen bandje en de gsm zelf.

ER ZIT NOG EEN DIKKE 1 jaar garantie op!
Deze garantie is de fabrieksgarantie van nokia zelf...
Factuur helaas niet aanwezig wegens gewonnen.

GSM is KRASLOOS. Kan hier geen foto's van trekken omdat ik mijn digitale kodak had verkocht voor de ingebouwde camera. Ik kan wel foto's uploaden die met het toestel getrokken zijn.


Graag had ik cash gezien :).
Breng je bod maar uit, maar bieden onder de 180 euro is niet aanvaard :).

Aah btw, er staat ook de originele Tom Tom op geinstalleerd, je hebt dus een ready 2 go gps eropstaan ;) (is geleverd met kaartje van 512 mb)

MrZodiac

Legacy Member
ben je toevallig nog opzoek naar iets.

Heb wel interesse, vanwaar ben je, had dat ding graag eens zien werken. welk OS staat daar op eigenlijk?

Foert

Legacy Member
symbian 60 ?
welke kleur heeft de gsm? hoe lang gaat de batterij mee?

Misteriks

Legacy Member
Welke symbian? Ik denk 9.1 ofzo, maar die kan je makkelijk flashen he.
Het is de zwarte kleur met nagenoeg geen krassen!
Batterij gaat nog zeer lang mee omdat hij zo goed als nooit gebruikt is.

@ Icanus: Lees mijn beginpost, doe er tien euro bij en je zit aan de minimumprijs

Desert

Legacy Member
zin in ruil met nokia 6600 ? heeft ook gps :)
uiterraard met opleg van mijn kant

Misteriks

Legacy Member
Hehe, niet bepaald desert :D. De toestellen zijn dag en nacht verschil...

Wat ik wel zoek is iemand met een ps2 met singstar erbij! Of ik ben ook bereid te ruilen tegen mss een wii of 360 met opleg langs mijn kant mss.

Desert

Legacy Member
dag en nacht zouk niet zeggen dermee zoek ik ook nen n80 die heeft wifi das eigenlijk enigste grote verrandering
btw wat is meeneemprijs

tekirova

Legacy Member
waar woon je ergens?

Mijn gsm is vorige week gestolen tijdens een overval, en een nieuwe zou best handig zijn, vooral omdat ik alles nog op men pc heb staan, en de vorige ook een nokia was.

GeoBem007

Legacy Member
Heb je eigenlijk het IMEI-nummer enzo? Want die staan gewoonlijk toch op de doos..?

Misteriks

Legacy Member
Als je het klepje vanachter opendoet is ere een stikkertje en daar staat het op :).

Misteriks

Legacy Member
Als er voor 6 uur niemand hoger bied dan 170 euro gaat het naar icanus, eigenlijk gaat het zowieso al naar icanus watn hij komt het om zes uur halen tenzij jullie nu hoger bieden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan