Misteriks
Legacy Member
Gegroet dames en ook heren!
Ik verkoop mijn nokia n80 internet edition omdat ik een simpeler model wil. De gsm kan nagenoeg alles en ondersteunt ook alles zoals (wifi, edge, 3G,...) en heeft een 3,14 MP ingebouwde camera die haarscherpe foto's trekt.
Ik heb hem drie maand geleden gewonnen maar ben wel de doos kwijt. Heb dus alleen de boekjes, oortjes (nieuw), oplader, stukje voor andere koptelefoons op aantesluiten, draagzakje, lederen bandje en de gsm zelf.
ER ZIT NOG EEN DIKKE 1 jaar garantie op!
Deze garantie is de fabrieksgarantie van nokia zelf...
Factuur helaas niet aanwezig wegens gewonnen.
GSM is KRASLOOS. Kan hier geen foto's van trekken omdat ik mijn digitale kodak had verkocht voor de ingebouwde camera. Ik kan wel foto's uploaden die met het toestel getrokken zijn.
Graag had ik cash gezien
.
Breng je bod maar uit, maar bieden onder de 180 euro is niet aanvaard
.
Aah btw, er staat ook de originele Tom Tom op geinstalleerd, je hebt dus een ready 2 go gps eropstaan
(is geleverd met kaartje van 512 mb)
Ik verkoop mijn nokia n80 internet edition omdat ik een simpeler model wil. De gsm kan nagenoeg alles en ondersteunt ook alles zoals (wifi, edge, 3G,...) en heeft een 3,14 MP ingebouwde camera die haarscherpe foto's trekt.
Ik heb hem drie maand geleden gewonnen maar ben wel de doos kwijt. Heb dus alleen de boekjes, oortjes (nieuw), oplader, stukje voor andere koptelefoons op aantesluiten, draagzakje, lederen bandje en de gsm zelf.
ER ZIT NOG EEN DIKKE 1 jaar garantie op!
Deze garantie is de fabrieksgarantie van nokia zelf...
Factuur helaas niet aanwezig wegens gewonnen.
GSM is KRASLOOS. Kan hier geen foto's van trekken omdat ik mijn digitale kodak had verkocht voor de ingebouwde camera. Ik kan wel foto's uploaden die met het toestel getrokken zijn.
Graag had ik cash gezien
.Breng je bod maar uit, maar bieden onder de 180 euro is niet aanvaard
.Aah btw, er staat ook de originele Tom Tom op geinstalleerd, je hebt dus een ready 2 go gps eropstaan
(is geleverd met kaartje van 512 mb)
. De toestellen zijn dag en nacht verschil...