Archief - Nokia E65 1 dag gebruikkt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

C.ust

Legacy Member
Beste,

ik verkoop mijn Nokia E65 die ik cadeau kreeg van mn peter...

Ik heb het maar 1 dag gebruikt en ALLES zit erbij en is met doos.

De plastiekje van de scherm is er nog op en van de camera ook nog.

Heb het alleen genomen uit doos om te kijken of het werkte en om de mogelijkheden te verkennen.

Gsm is te koop vanaf 280e ( Minimumprijs) Meeneemprijs is 350e

Prijs nieuw in de PhoneHouse Bv. 399e !!!

De Kleur is rood ( covers kosten via ebay 14.5€)

C.ust

Legacy Member
hallo,

ben van genk en kan afgehaald worden aan genk station , garantie zal er wel op zijn maar was een cadeau en dus hebk factuur niet maar zal wel nog zkr ongeveer 2 jaar garantie op zijn....

D.S.

Legacy Member
C.ust zei:
hallo,

ben van genk en kan afgehaald worden aan genk station , garantie zal er wel op zijn maar was een cadeau en dus hebk factuur niet maar zal wel nog zkr ongeveer 2 jaar garantie op zijn....

Heb intresse, maar ik moet er de faktuur bij hebben.

Geen faktuur = Geen garantie

C.ust

Legacy Member
Fabrieksgarantie is er altijd op volgens europese wetsgeving , en is een nieuwe toestel ,scheelt nix mee ,mag je testen voor aankoop ;) Kzal er toch achter vragen... kan nix beloven

D.S.

Legacy Member
C.ust zei:
Fabrieksgarantie is er altijd op volgens europese wetsgeving , en is een nieuwe toestel ,scheelt nix mee ,mag je testen voor aankoop ;) Kzal er toch achter vragen... kan nix beloven

Met fabrieksgarantie heb je niet veel mogelijkheden.
Veel winkels aanvaarden die niet omdat het niet aangekocht is bij hen.
Je moet dan via Nokia zelf gaan en dat kan weken/maanden duren.

DMX

Legacy Member
D.S. zei:
Met fabrieksgarantie heb je niet veel mogelijkheden.
Veel winkels aanvaarden die niet omdat het niet aangekocht is bij hen.
Je moet dan via Nokia zelf gaan en dat kan weken/maanden duren.

als je bij een nokia shop gaat kan ie nagaan waar uw gsm is aangekocht en hoeveel garantie er nog op is...dus faktuur is niet echt nodig hoor
je kan hem altijd de serialnumber vragen (*#06#) en gaan navragen voor de zekerheid hé, dan krijg je direct te horen hoe oud hij is en hoelang de garantie nog geldig is.;)

C.ust

Legacy Member
@DMX bedankt voor uitleg , kkan via PM dus de serialnumber meegeven aan wie het nodig heeft ;)

D.S.

Legacy Member
DMX zei:
als je bij een nokia shop gaat kan ie nagaan waar uw gsm is aangekocht en hoeveel garantie er nog op is...dus faktuur is niet echt nodig hoor
je kan hem altijd de serialnumber vragen (*#06#) en gaan navragen voor de zekerheid hé, dan krijg je direct te horen hoe oud hij is en hoelang de garantie nog geldig is.;)


Een serienummer heeft geen uitstel van de ouderdom.
Via een serienummer kan je zien wanneer het toestel gemaakt is, maar niet wanneer het verkocht is.

C.ust

Legacy Member
@ D.S. we gaan hier niet over blijven discussieren, als je interesse hebt, breng je een bod uit of typ dan liever niks...

D.S.

Legacy Member
C.ust zei:
@ D.S. we gaan hier niet over blijven discussieren, als je interesse hebt, breng je een bod uit of typ dan liever niks...



Waarom zou ik niks mogen typen als ik OT blijf ?!

Sorry hoor, maar uw reden van verkoop is er 1 uit de duizend.

Kado gekregen, 1 dag gebruikt maar zie het niet graag, kleur staat me niet aan, .......

En meestal komt er bij zo'n reden geen faktuur en/of garantie aan te pas.

Let wel: ik beweer niet dat u een oplichter bent, laat dat duidelijk zijn.

Ik breng enkel bod uit als u aan een geldig garantiebewijs kunt geraken.

C.ust

Legacy Member
@ D.S. zoals ik hierboven zei , ik ga achter da factuur vragen ;)

Maar is echt nieuw, je mag eens langskomen en zelf bekijken, geen probleem mee...

Maar aub laten we geen discussie hierover houden...

septentrio

Legacy Member
Nokia geeft garantie op basis van IMEI nummer. Iedere Nokia shop hoort je dan uit de nood te helpen.

Dus stop met overal de wijsneus uit te hangen omdat je online wat wetten gelezen hebt.

D.S.

Legacy Member
septentrio zei:
Nokia geeft garantie op basis van IMEI nummer. Iedere Nokia shop hoort je dan uit de nood te helpen.

Dus stop met overal de wijsneus uit te hangen omdat je online wat wetten gelezen hebt.

Ik lees geen wetten online, ik spreek uit ondervinding.
En een wijsneus ben ik ook niet, daar ik feiten zeg en geen blaasjes.

En als ik nu zeg, 'wie ben jij om mij de les te spellen' ga ik off topic en dat is niet de bedoeling.

Laten we dus verder gaan met wat ik eerder vermelde;

Ik breng een bod uit als er een geldig garantiebewijs is.

Terror Factor

Legacy Member
D.S.: ik had ook geen factuur bij mijn gsm, en de garantie is gewoon via het imeinummer. Ze hebben die zonder problemen proberen te maken/verstuurd, gratis en voor niks. Gewone winkels doen dat misschien niet, maar Nokia Service Points(zie www.nokia.be) wel :) Er is dus GEEN factuur of iets nodig, 300% zeker. Ik spreek uit eigen ervaring, al voorgehad met 2 nokias(N-gage en N91)

C.ust

Legacy Member
@ Terror factor bedankt voor je ervaring maar ik denk da D.S. liever op zeker wil spelen en dus een factuur gaat willen, ieder zijn keus :)


In 2 uur 15 reply's maar nog geen bod LOL :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan