C.ust
Legacy Member
Beste,
ik verkoop mijn Nokia E65 die ik cadeau kreeg van mn peter...
Ik heb het maar 1 dag gebruikt en ALLES zit erbij en is met doos.
De plastiekje van de scherm is er nog op en van de camera ook nog.
Heb het alleen genomen uit doos om te kijken of het werkte en om de mogelijkheden te verkennen.
Gsm is te koop vanaf 280e ( Minimumprijs) Meeneemprijs is 350e
Prijs nieuw in de PhoneHouse Bv. 399e !!!
De Kleur is rood ( covers kosten via ebay 14.5€)
ik verkoop mijn Nokia E65 die ik cadeau kreeg van mn peter...
Ik heb het maar 1 dag gebruikt en ALLES zit erbij en is met doos.
De plastiekje van de scherm is er nog op en van de camera ook nog.
Heb het alleen genomen uit doos om te kijken of het werkte en om de mogelijkheden te verkennen.
Gsm is te koop vanaf 280e ( Minimumprijs) Meeneemprijs is 350e
Prijs nieuw in de PhoneHouse Bv. 399e !!!
De Kleur is rood ( covers kosten via ebay 14.5€)
Kzal er toch achter vragen... kan nix beloven
Er is dus GEEN factuur of iets nodig, 300% zeker. Ik spreek uit eigen ervaring, al voorgehad met 2 nokias(N-gage en N91)