bozoox
Legacy Member
ik verkoop hier mijn 8800 black versie omdat ik hem helemaal niet meer gebruik omdat ik een nokia 6300 heb
en mijn k850i ook verkoop.Het toestel is in goede staat. Ik heb wel nog enkel het toestel,de lader en factuur.
af te halen te gent , voor meer info: [email protected] of 0498/479279
Voor foto's: add me on msn (zie e-mailadres hierboven)
min.prijs: 275 euro
meeneemprijs: 300 euro
mvg
en mijn k850i ook verkoop.Het toestel is in goede staat. Ik heb wel nog enkel het toestel,de lader en factuur.af te halen te gent , voor meer info: [email protected] of 0498/479279
Voor foto's: add me on msn (zie e-mailadres hierboven)
min.prijs: 275 euro
meeneemprijs: 300 euro
mvg
. Heb al genoeg ervaring om te weten wat mag en niet mag. Komt ook vaak door jouw soort mensen zeker?