bozoox
Legacy Member
ik heb hier nog een nokia 8800 black liggen die in goede staat verkeerd, heb enkel nog het toestel en de lader ervan.
voor foto's kan je altijd terecht op mijn msn: [email protected] en ik zal je die met plezier doorsturen.
groeten
min.prijs 275 euro
meeneemprijs: 300 euro
af te halen in gent
voor foto's kan je altijd terecht op mijn msn: [email protected] en ik zal je die met plezier doorsturen.
groeten
min.prijs 275 euro
meeneemprijs: 300 euro
af te halen in gent
.
