Archief - Nokia 7373 (met schade) & MicroSD (2Gb) vanaf € 30,00

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Ik heb hier een n7373 liggen. Zeer goede gsm! Met wat gebruikerssporen en er zit een barst in het scherm. LET OP: Enkel in het transparante plastiek voor het scherm. Dus niet in het LCD scherm zelf! Er komt ook nog een MicroSD (2Gb) kaartje bij, met adapter. GSM werkt (uiteraard) 100%, heeft een softreset gehad en alle persoonlijke gegevens zijn verwijderd. Factuur word er ook bijgeleverd, GSM is gekocht op 9 juni 2007 (€ 259,00)

Foto's zeggen natuurlijk meer als woorden... ;)

http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/001.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/002.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/003.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/004.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/005.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/006.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/007.JPG
http://www.teleslet.org/sales/nokia-7373/008.JPG

Minimumprijs: € 30,00 (€ 20,00 - GSM | € 10,00 - MicroSD)
Meeneemprijs: € ??,?? (we zullen zien waar we eindigen!)
Verzending: € 4,30
Einddatum: Donderdag 8 november 2007 @ 20u00.
Info: http://www.nokia.be/A4330112

Er word enkel excl. geboden! Er word niet geboden onder de min.prijs, want anders lever ik die wel in als ik een nieuwe gsm ga kopen. Dan krijg ik € 20,00 korting op een nieuwe GSM. GSM word ook enkel met MicroSD kaartje vekrocht!

Happy bidding & grtz

//edit: Bod op beide GSM's krijgt voorrang...

//edit: Zojuist een pm ontvangen!! Misschien wel interessant voor de toekomstige eigenaar...

maximus_N_ zei:
ik heb mijn 7373 laten herstellen bij een Nokia repair centre (caraudio leuven) en zo een nieuwe cover kost 25 EUR. Er waren namelijk ook barsten in.

Misschien interessant om in je thread te vermelden.

Groeten

DMX

Legacy Member
30€ afgehaald hier.kan er morgen al achter komen...snelle afhandeling?
greetz

Nicky1411

Legacy Member
30 euro voor toestel om te beginnen
geheugenkaart heb ik nie nodig...

grtz

paraDOTbe

Legacy Member
DMX - Ik geloof dat het tegen de regels is om de looptijd van een bieding te verkorten. Als dit niet is, dan nog blijft de thread open tot woensdag! ;)

Nicky - Niet genoteerd! ;) Gaat enkel weg met microSD kaartje... :P

grtz

jimi hendrix

Legacy Member
ik kan toch evengoed de micro sd apart kopen, en nicky de gsm ?

paraDOTbe

Legacy Member
jimi hendrix zei:
ik kan toch evengoed de micro sd apart kopen, en nicky de gsm ?

Regel nadien dat met Nicky hé... Ik kies er gewoon voor om samen te verkopen, this life! :niceone:

grtz

paraDOTbe

Legacy Member
Nope, geen meeneemprijs. :) Zoals eerder gezegd "we zullen zien waar we eindigen!" ...

grtz

Nicky1411

Legacy Member
als je nu eens een meeneem poste :p
heb deze toestellekes redelijk dringend nodig... :)

paraDOTbe

Legacy Member
Het is conform de regels niet meer toegestaan om nadien nog een meeneemprijs op te geven. Dit moet direct in de eerste post gebeuren. Ook mag je de looptijd niet meer verkorten. Deze moet dus ook blijven staan op donderdag 8 november 2007 @ 20u00.

Sorry, maar dat zijn nu éénmaal regels van het forum waar we ons aan moeten houden! :niceone:

grtz

DMX

Legacy Member
100euro exclu voor beiden (inden lcd niet kapot is bij beiden).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan