paraDOTbe
Legacy Member
Ik heb hier een Samsung SGH-E390 liggen. Zeer goede gsm! Met wat gebruikerssporen en er zit een barst in het scherm. LET OP: Enkel in het transparante plastiek voor het scherm. Dus niet in het LCD scherm zelf! GSM werkt (uiteraard) 100% en alle persoonlijke gegevens zijn verwijderd. Factuur word er ook bijgeleverd, GSM is gekocht op 6 juni 2007 (€ 179,00)
Foto's zeggen natuurlijk meer als woorden...
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/001.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/002.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/003.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/004.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/005.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/006.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/007.JPG
Minimumprijs: € 20,00
Meeneemprijs: € ??,?? (we zullen zien waar we eindigen!)
Verzending: € 4,30
Einddatum: Donderdag 8 november 2007 @ 20u00.
Info: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/specification/B2-SGH-E390.jsp
Er word enkel excl. geboden! Er word niet geboden onder de min.prijs, want anders lever ik die wel in als ik een nieuwe gsm ga kopen. Dan krijg ik € 20,00 korting op een nieuwe GSM.
Happy bidding & grtz
//edit: Bod op beide GSM's krijgt voorrang...
Foto's zeggen natuurlijk meer als woorden...

http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/001.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/002.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/003.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/004.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/005.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/006.JPG
http://www.teleslet.org/sales/samsung-sghe390/007.JPG
Minimumprijs: € 20,00
Meeneemprijs: € ??,?? (we zullen zien waar we eindigen!)
Verzending: € 4,30
Einddatum: Donderdag 8 november 2007 @ 20u00.
Info: http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/specification/B2-SGH-E390.jsp
Er word enkel excl. geboden! Er word niet geboden onder de min.prijs, want anders lever ik die wel in als ik een nieuwe gsm ga kopen. Dan krijg ik € 20,00 korting op een nieuwe GSM.
Happy bidding & grtz
//edit: Bod op beide GSM's krijgt voorrang...
