Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bertpriem zei:Voor allebei 40 euro inc.

zipper zei:10 euro persoonlijk afgehaald voor de E50
bertpriem zei:Dan vervalt mijn bod op die nokia E50.
31 euro excl. dan voor nokia 6300

zipper zei:10 euro persoonlijk afgehaald voor de E50
sandeerr zei:- NOKIA 6300
Er zit wel een barst in het scherm( kan je eventueel nieuwe cover voor kopen) maar gsm werkt wel nog perfect, want wordt voorlopig gebruikt door mijn moeder. + Factuur, aangekocht 18 april 2008, dus ik vermoed dat er nog garantie op het toestel is.
N1CK zei:Waar is ie gekocht ?
Hunterken zei:hoeveel is verzending?
N1CK zei:32 excl
bertpriem zei:33 excl.