sandeerr
Legacy Member
Ik verkoop bij deze 2 gsm's
- NOKIA 6300
Er zit wel een barst in het scherm( kan je eventueel nieuwe cover voor kopen) maar gsm werkt wel nog perfect, want wordt voorlopig gebruikt door mijn moeder. + Factuur, aangekocht 18 april 2008, dus ik vermoed dat er nog garantie op het toestel is. In de doos zit een usb-kabel, boekjes, cd-rom, oplader en oortjes.
Nieuwprijs : 99euro
Richtprijs : bieden vanaf 20euro excl
- NOKIA E50 met defect
De gsm werkt nog wel ( kan je zien als je de oplader insteekt, springt het scherm op) maar ik krijg hem niet meer opgestart doordat het indrukknopje vanboven verloren ben en dit nietmeer werkt.
In de doos zit een usb-kabel,boekjes, ook hier een cd-rom, oplader en oortjes.
Richtprijs : bieden vanaf 15euro excl
- NOKIA 6300
Er zit wel een barst in het scherm( kan je eventueel nieuwe cover voor kopen) maar gsm werkt wel nog perfect, want wordt voorlopig gebruikt door mijn moeder. + Factuur, aangekocht 18 april 2008, dus ik vermoed dat er nog garantie op het toestel is. In de doos zit een usb-kabel, boekjes, cd-rom, oplader en oortjes.
Nieuwprijs : 99euro
Richtprijs : bieden vanaf 20euro excl
- NOKIA E50 met defect
De gsm werkt nog wel ( kan je zien als je de oplader insteekt, springt het scherm op) maar ik krijg hem niet meer opgestart doordat het indrukknopje vanboven verloren ben en dit nietmeer werkt.
In de doos zit een usb-kabel,boekjes, ook hier een cd-rom, oplader en oortjes.
Richtprijs : bieden vanaf 15euro excl
