Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.....Juicy zei:ja zit nog folie
Juicy zei:geen folie
Duc1n0 zei:Nu zit er ineens een screenprotector op.
Had je niet van in het begin kunnen zeggen?
SaoT|IkKe zei:Zit idd screenprotector op
edit:![]()
Azhrarn zei:Zoals ik dus al vanmiddag plaatste. Ik bied dus 100 € omdat de folie der dus nog wel opzit en in goede toestand dus is. Graag verder afhandelen.
Juicy zei:nu heb ik idd gezien dat er folie op zit,
( ik vond net als de andere posters dat het een zeer vuile rand was ... aangezien er geen folie meer op zat volgens jou eerder antwoord)vanic zei:echt toen maar ??? ... er waren al 2 vragen geweest ivm die rand/folie op je scherm en
je had het nog niet door dat er een folie ( schermbescherming) op zit( ik vond net als de andere posters dat het een zeer vuile rand was ... aangezien er geen folie meer op zat volgens jou eerder antwoord)
