Beantje
Legacy Member
hierbij verkoop ik dus mijn nokia 5800
alles werkt nog goed, ik dacht dat deze kapot was omdat hij men sim kaart niet leesde ik heb naar winkel geweest en heb nieuwe sim kaart en deze gaat weer perfect ! maar er is een klein plekje op scherm van as van sigaret denk ik weet het zelf niet je kan het zien op de foto
het gaat dus om
nokia5800
+8gb kaartje erbij
garmin mobile erop (engels maar map van belgie)
en oplaader
factuur heb ik niet meer,
min 100euro
foto's
ImageShack -
kan gebracht worden omstreeke brugge/afgehaald
of met post
mvg kristof
alles werkt nog goed, ik dacht dat deze kapot was omdat hij men sim kaart niet leesde ik heb naar winkel geweest en heb nieuwe sim kaart en deze gaat weer perfect ! maar er is een klein plekje op scherm van as van sigaret denk ik weet het zelf niet je kan het zien op de foto
het gaat dus om
nokia5800
+8gb kaartje erbij
garmin mobile erop (engels maar map van belgie)
en oplaader
factuur heb ik niet meer,
min 100euro
foto's
ImageShack -
kan gebracht worden omstreeke brugge/afgehaald
of met post
mvg kristof
