Rorschach
Legacy Member
Wat is dat nu voor zever
. Niet komen opdagen? Ik heb je telefonisch op de hoogte gehouden dat ik met een platte batterij zit en vrijdag kon komen afhalen... Je hebt me gewoon straal genegeerd en het toestel onmiddelijk op kapaza gezet.
Als dat u manier van werken is men beste is dat heel triestig!
Quote: En ik mag hem toch aanbieden waar ik wil zeker??
Jazeker, maar niet als ge al een deal met mij hebt gesloten! Zelfs die was niet volgens de regels. Ipv mijn bod te bevestigen in je thread stuur je me doodleuk een vriendelijk bericht met al je gegevens en zelfs telefoonnummer. Voor jou was het een deal ik mocht erom komen. Waarop ik je een paar uur later terug stuurde dat ik ONMOGELIJK optijd daar kon zijn. Zonder nog maar iets te laten weten verkoop je hem al achter 'onze' rug, want er zijn nog mensen met interesse.
. Niet komen opdagen? Ik heb je telefonisch op de hoogte gehouden dat ik met een platte batterij zit en vrijdag kon komen afhalen... Je hebt me gewoon straal genegeerd en het toestel onmiddelijk op kapaza gezet.Als dat u manier van werken is men beste is dat heel triestig!
Quote: En ik mag hem toch aanbieden waar ik wil zeker??
Jazeker, maar niet als ge al een deal met mij hebt gesloten! Zelfs die was niet volgens de regels. Ipv mijn bod te bevestigen in je thread stuur je me doodleuk een vriendelijk bericht met al je gegevens en zelfs telefoonnummer. Voor jou was het een deal ik mocht erom komen. Waarop ik je een paar uur later terug stuurde dat ik ONMOGELIJK optijd daar kon zijn. Zonder nog maar iets te laten weten verkoop je hem al achter 'onze' rug, want er zijn nog mensen met interesse.