Archief - Nieuwe BlackBerry Curve 8520

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gusken

Legacy Member
Waar gewonnen? Graag wa meer informatie. Ben geïnteresseerd aangezien ik gerust kan komen afhalen.. Brakel ligt nie zo ver :p

Rorschach

Legacy Member
Ik verhoog mijn bod naar 140 euro morgen afgehaald als het goed is suur dan je gsm nummer in pm dan bel ik je voor meer info!

Bautie

Legacy Member
@ jnsjee: Gewonnen bij Q-Music ;)
U kan hem zeker komen afhalen, laat maar iets weten in pm...

@skillandstyle: 140 euro is te weinig ...

Rorschach

Legacy Member
Mijn laatste prijs is 150 euro vandaag afgehaald. Lukt vandaag ni of hoor ik niets voor 2 uur dan vervalt mijn bod. Tis voor ne kameraad die heel dringend ne cellphone nodig heeft.

Stuur maar PM als het goed is, 160 is een morele drempel en dan geef ik liever 40 euro extra voor een nieuwe in de winkel.

Rorschach

Legacy Member
Bij deze heb ik de gsm gewonnen, threadstarter heeft PM gestuurd.
Ik ga er vandaag nog om!

Rorschach

Legacy Member
Ik biedt eigenlijk de meeneemprijs he :). 160 incl is meeneemprijs. Ik had het laten inpakken en via aangetekende zending laten versturen 9,7 euro.

150excl = dus meeneemprijs en heb ik geboden, dus die negatieve iTrader voor hem zou niet terecht zijn.

Gusken

Legacy Member
als ik 155 afgehaald bied is dat toch beter voor de verkoper?
Moet hij niet naar de post enzo..

birds

Legacy Member
de TS heeft zijn bod aanvaard... en moet nu het toestel verkopen aan skillandstyle(als hij de waarheid verteld dat de TS een PM heeft gestuurd).

indien hij nu de verkoop annuleert voor een hoger bod, verdient hij wel een negatieve itrader.
volgens de regels is hij dus voor skillandstyle, al zou de TS wel enige duidelijkheid mogen posten.

on-topic:ook interesse hier :)

Rorschach

Legacy Member
Ik heb de PM in mijn inbox staan inderdaad, we hebben al telefonisch contact opgenomen en ik zou er deze avond nog achter rijden.

Gusken

Legacy Member
"ik zou er graag €160 voor hebben"

is toch niet hetzelfde als de meeneemprijs? :p
als hij er 160 voor wilt inclusief & hij kan er 155 afgehaald voor krijgen mag hem toch zelf nog altijd besluiten welk bod hij verkiest dan?

Rorschach

Legacy Member
WTF nu zitte hem weer aan iemand anders aan te bieden :s. Kheb u een bericht gestuurd dat ik hem (door een platte batterij) pas vrijdag kan komen halen.

Leuke verkoper gij, als dit de manier is waarop da ge zaken doet...

Trek mijn bod in, kan ik hier een negatieve iTrader voor geven? Kheb duidelijk zijn PM waarin hij zegt dat we een deal hebben + nog 2 berichten?

Bautie

Legacy Member
Je ging hem gisteren komen halen? Je bent niet komen opdagen!
Dus vervalt uw bod en heb ik toch het recht om hem opnieuw te verkopen???

Vrijdag past niet voor mij dus bied ik hem weer te koop aan!!

En ik mag hem toch aanbieden waar ik wil zeker??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan