Ik zou enkel ruilen met de recente iphone imo.
De n97 kost 600 euro, de nieuwe iphone ook zoiets.
Dus ik zou geen deal doen met een 2G of 3G maar enkel met een 3Gs.
Maar wie ben ik... Wat bedoel je met een interessant bod?
Ik heb wel interesse in deze telefoon.