Archief - N97 te ruil tegen iphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheClown

Legacy Member
hallo,

Ik zou graag mijn N97 ruilen tegen een iphone liefst een 3GS, mijn N97 is 2 maanden oud en verkeert in absolute nieuwstaat. Het is de zwarte versie, volledig met doos etc.



Grtz,

TheClown

TheClown

Legacy Member
is mij toch net iets te oud, maar indien je hem verkoopt hebt ik mss wel interesse

Rorschach

Legacy Member
Iphone 3G 8 Gig? Wel nog bijlange ni zeker. Want hou zo veel van men iphonetje ^^

TheClown

Legacy Member
@skillandstyle : wtf? =)
@mXXX : Deze is nog met garantie, nog 1 jaar en 10 maanden zoiets, doe hem weg omdat ik graag van telefoons verander, is mijn 2e N97 is een super telefoon maar zou graag eens de rest ook wat uittesten :)

TheClown

Legacy Member
ik ben wel bereid hem te verkopen maar enkel indien ik een goed bod krijg, anders geniet ruil de voorkeur. Ik heb er ook nog redelijk wat software bij...

Sapermun

Legacy Member
wou ff zeggen: pracht van een keuze: iphone 3g( s ). heb zelf al een tijd iphone 3g. Scherm zelf al vervangen, nu nog de batterij, want begint de geest te geven :D. maar voorts van de rest: goei keuze!

klein upke bij deze. En succes.

(als je ooit ook de pech hebt dat je scherm gebarsten is: feel free to pm me, vooraleer je hem webpiert :D.)

ctgilles

Legacy Member
TheClown zei:
ik ben wel bereid hem te verkopen maar enkel indien ik een goed bod krijg, anders geniet ruil de voorkeur. Ik heb er ook nog redelijk wat software bij...

Doe gelijk mij en koop u nen BB STORM 2 ipv wéér iemand met een iPhone :ironic:

Rorschach

Legacy Member
ctgilles zei:
Doe gelijk mij en koop u nen BB STORM 2 ipv wéér iemand met een iPhone :ironic:

Kon die storm maar is zoveel als een iPhone he :).
Der is een rede voor he mijn beste. Als ge geen blackbery service gebruikt, is BB tien miljoen miljard keer zo slecht als een ajfoon :).

ctgilles

Legacy Member
skillandstyle zei:
Kon die storm maar is zoveel als een iPhone he :).
Der is een rede voor he mijn beste. Als ge geen blackbery service gebruikt, is BB tien miljoen miljard keer zo slecht als een ajfoon :).

Dit is laatste reply, want giga-offtopic (sorry). Maar nen BBS2 is in elk opzicht beter als de iPhone. De iPhone heeft enkel visueel betere tralala en een userbase die leuke apps uitvindt. Ik heb beide gehad.

Ontopic: een kennis wil een N97 Mini maar ik zal eens horen of hij die N97 niet ziet zitten want veel verschil isser niet.

Mvg

TheClown

Legacy Member
ik denk dat je wel kan stellen dat er verschillende telefoons beter presteren als de iPhone, maar de iPhone is leuk om mee te werken en de functies die er zijn zijn wel goed uitgewerkt

edit; back on topic plz :)

mXXX

Legacy Member
iphone 2G 16GB + 25€? (perfecte staat geen krassen want heeft altijd omhulsel gedragen + scherm geen enkele kras want heeft een ishield)
ook originele doos + toebehoren bijgeleverd :)

is wel nog niet zeker want ben aant twijfelen door het kleur... indien jij akkoord bent laat ik je morgen weten of ik ook akkoord ga :)

mXXX

Legacy Member
Oh... Nu vraag je iets
ik heb deze zelf gekocht van iem die het 2 maanden in gebruik had
dus kschat op een jaar of twee
maar zoals ik zei perfecte staat, geen enkele kras en geen bluts of niks :)

TheClown

Legacy Member
ik kijk vooral naar de leeftijd van de batterij, deze is al 2 jaar oud en built in dus niet gemakkelijk te vervangen en ook redelijk kostelijk, daarom dat ik toch liever voor een nieuwer model zou gaan. Grtz

mXXX

Legacy Member
Batterij gaat toch wel 2-4 dagen mee ... Hangt ervan af hoe intensief je hem gebruikt laar gaat toch wel minimum 2 dagen mee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan