Unrealiac
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn 2 jaar oude Logitech Z 2300 boxen.
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/96898/Logitech-Z-2300-(2.1-2x-80W-120W-THX-Zilver).html
De boxen en subwoofer zijn nog in perfecte staat. Heb er nooit een probleem mee gehad en ben er dus heel content van.
Factuur heb ik ook nog in mijn bezit maar dateert van April 2005 dus ik denk niet dat er nog garantie op zit. Deze set werd aangekocht in Snogard (Duitsland).
Reden tot verkoop is dat ik nu een Z 5450 setje ga halen dus dan heeft deze 2.1 set geen nut meer.
Beginnen bieden vanaf 60 eur.
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/96898/Logitech-Z-2300-(2.1-2x-80W-120W-THX-Zilver).html
De boxen en subwoofer zijn nog in perfecte staat. Heb er nooit een probleem mee gehad en ben er dus heel content van.

Factuur heb ik ook nog in mijn bezit maar dateert van April 2005 dus ik denk niet dat er nog garantie op zit. Deze set werd aangekocht in Snogard (Duitsland).
Reden tot verkoop is dat ik nu een Z 5450 setje ga halen dus dan heeft deze 2.1 set geen nut meer.
Beginnen bieden vanaf 60 eur.

Garantie zal wel om zijn , mits dit 2 jaar is geloof ik.