Archief - Logitech Z 2300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unrealiac

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn 2 jaar oude Logitech Z 2300 boxen.

http://tweakers.net/pricewatch/reviews/96898/Logitech-Z-2300-(2.1-2x-80W-120W-THX-Zilver).html

De boxen en subwoofer zijn nog in perfecte staat. Heb er nooit een probleem mee gehad en ben er dus heel content van. ;)
Factuur heb ik ook nog in mijn bezit maar dateert van April 2005 dus ik denk niet dat er nog garantie op zit. Deze set werd aangekocht in Snogard (Duitsland).

Reden tot verkoop is dat ik nu een Z 5450 setje ga halen dus dan heeft deze 2.1 set geen nut meer.

Beginnen bieden vanaf 60 eur. :niceone:

_mocking][bird_

Legacy Member
Kom je soms in regio Kortrijk of regio Leuven?

Eigen foto's?

_mocking][bird_

Legacy Member
Jammer.
Verzending zie ik niet direct zitten hiervoor, lijkt mij een vrij dure zaak.

Unrealiac

Legacy Member
Het kan zijn dat ik in naar leuven ga dit weekend met de auto, maar staat nog niet helemaal vast. Maar als er niemand interesse in heeft hier in deze regio, laat ik nog wel iets weten ;)

_mocking][bird_

Legacy Member
Ideaal. Ik ben wel pas in Leuven vanaf zondagmiddag (pakweg 15h ofzo)

Unrealiac

Legacy Member
Zet je hoop wel maar niet te hoog, want er is altijd wel interesse in deze boxen geloof ik. ;)

Boxen staan ook op 2dehands.be, hoogste bieder wint :)

_mocking][bird_

Legacy Member
Geen probleem. Ik ga voorlopig wel de kat uit de boom kijken.

Gelieve topic up-to-date te houden met hoogste boden...

XeNiUs

Legacy Member
staat van boxen ? kraken ze, volledig opengedraaid ? Ben mss wel interested , en woon dichtbij :p Garantie zal wel om zijn , mits dit 2 jaar is geloof ik.

Unrealiac

Legacy Member
De boxen zien er nog perfect uit en ze kraken bij mijn weten niet. Ik heb ze eigenlijk nog nooit vollenbak gezet aangezien dat te luid is...

Op de subwoofer zijn wel een paar hele lichte krassen aan de bovenkant, maar niets opvallend... Je kan ze altijd eens komen bekijken :)

Heb ze nog nooit opengedraaid...

[TFT]Poky

Legacy Member
heb deze ook als ge die nog maar halfopen draait in een normale kamer ist al eigelijk veel te luid. Dus opengedraaid kan denk ik niet :) tenzij ge doof wilt worden

Unrealiac

Legacy Member
Aah, daarom opendraaien. Ik zat al te denken, waarom zou ik die in hemelsnaam opendraaien :)

Anyways, ik kan ze nu niet op 100% volume zetten. Maar ik heb nog nooit last gehad van kraakgeluiden ofzo.

Unrealiac

Legacy Member
Heb een bod via Kapaza van 70EUR. Gekregen. Om het even up to date te houden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan