Kepa
Legacy Member
ik heb onlangs een itunes music card ten waarde van 15€ gekregen
Nu heb ik na gesurf op de itunes store nt echt iets gevonden wat me intresseert, vandaar dat ik deze kaart wil verkopen aan iemand die er wel iets aan heeft, voor een lagere prijs uiteraard
de verkoop zelf kan op 2 manieren gebeuren...
ofwel verzend ik het met de post (waarbij de koper dus de verzendkosten betaalt)
ofwel kras ik de geheime code open, geef ik de nummer via msn/e-mail/pm/whatever en is de deal op 1,2,3 gedaan.
Moesten er geen of enkel belachelijke boden van een euro zijn zal ik wel zelf de kaart gebruiken om wat podcast en games voor op me ipod af te halen.
10€ is de basisprijs op ebay en dus ook de meeneemprijs.
grtz,
Nu heb ik na gesurf op de itunes store nt echt iets gevonden wat me intresseert, vandaar dat ik deze kaart wil verkopen aan iemand die er wel iets aan heeft, voor een lagere prijs uiteraard

de verkoop zelf kan op 2 manieren gebeuren...
ofwel verzend ik het met de post (waarbij de koper dus de verzendkosten betaalt)
ofwel kras ik de geheime code open, geef ik de nummer via msn/e-mail/pm/whatever en is de deal op 1,2,3 gedaan.
Moesten er geen of enkel belachelijke boden van een euro zijn zal ik wel zelf de kaart gebruiken om wat podcast en games voor op me ipod af te halen.
10€ is de basisprijs op ebay en dus ook de meeneemprijs.
grtz,
)