Archief - iTunes music gift card 15€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kepa

Legacy Member
ik heb onlangs een itunes music card ten waarde van 15€ gekregen
Nu heb ik na gesurf op de itunes store nt echt iets gevonden wat me intresseert, vandaar dat ik deze kaart wil verkopen aan iemand die er wel iets aan heeft, voor een lagere prijs uiteraard :)


de verkoop zelf kan op 2 manieren gebeuren...
ofwel verzend ik het met de post (waarbij de koper dus de verzendkosten betaalt)
ofwel kras ik de geheime code open, geef ik de nummer via msn/e-mail/pm/whatever en is de deal op 1,2,3 gedaan.


Moesten er geen of enkel belachelijke boden van een euro zijn zal ik wel zelf de kaart gebruiken om wat podcast en games voor op me ipod af te halen.
10€ is de basisprijs op ebay en dus ook de meeneemprijs.
grtz,

nOOb 001

Legacy Member
ik begin met een bod van 7.5 euro

ik weet niet of je het al goed genoeg vind of niet

afhandeling via msn is goed voor mij

Kepa

Legacy Member
met 50% van de waarde kan ik nog leven...
ik hoopte zowiezo op een bod tussen 7 a 10€, met 10 als meeneemprijs.
ALs ge het nt erg vindt ga'k de thread nog ff openlaten.


maar je bod is alvast genoteerd.
(PS : had ik geweten dat je er interesse in had zou dit onze deal gisteren wat makkelijker hebben gemaakt :p)

nOOb 001

Legacy Member
IDD, maar is mij ook pas juist opgevallen da gij het waard
PS de betaling is nog niet binnen, dus kan het morgen niet meer op de post doen
ik zal deze avond nog eens nazien, maar ik betwijfel het

Kepa

Legacy Member
nOOb 001 zei:
IDD, maar is mij ook pas juist opgevallen da gij het waard
PS de betaling is nog niet binnen, dus kan het morgen niet meer op de post doen
ik zal deze avond nog eens nazien, maar ik betwijfel het
nja, het kan soms (helaas) een paar dagen duren.
's avonds moet ge nt meer nazien want de verrichtingen gebeuren toch overdag. We zullen allebei wat geduld tonen :)


fromalk zei:
8.5€ alvast :)
ok


ik heb morgen namiddag examen, dus ik ga het dees nacht of morgenvroeg afsluiten en alle details pm'n.
grtz,

Kepa

Legacy Member
2e up...al lijkt het zo dat 8.50€ het maximum gaat worden da'k ga krijgen.

Kepa

Legacy Member
eh, ik ben normaal geen fan van verhogingen van een halve euro...ma ik kan het moeilijk weigeren.

Dus bod genoteerd


ik moet nu weg tot 17u... dus ik sluit deze avond af rond 18-19u.
Dan pm ik de hoogste bod gewoon onmiddellijk alle details.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan