Archief - iPod Touch 32GB en iPhone 3G 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
Oh, echt? Hij is van de fnac, op de achterkant van de verpakking zit een sticker met aankoopdatum (was een cadeau). Als er 2 jaar garantie op zit, zou hij nog wel binnen de garantie vallen dan. Op de verpakking staat hetzelfde serienummer als op de iPod zelf.

WTFMAN

Legacy Member
Awel dan zit er normaal 2j op :) Wanneer sluit je af?

Je zegt sticker... Is er geen factuur bij? Anders geldt de garantie niet ( ze doen zowieso al moeilijk over de 2e jaar garantie , zonder factuur zullen ze niet buigen )

Splackavellie85

Legacy Member
Het was een cadeau, dus geen factuur erbij. Op de achterkant van het doosje zit een sticker van de Fnac met streepjescode, productbeschrijving en datum van verkoop. Wellicht dat Fnac bijhoudt wanneer garantie afloopt oid? Ik heb bij de Fnac nog nooit gebruik hoeven maken van garantie dus ik weet niet hoe dat werkt bij hun.

Splackavellie85

Legacy Member
Kunnen mensen vanaf nu alleen een bod uitbrengen als ze ook daadwerkelijk interesse hebben om te kopen?

Ik word er een beetje moe van dat men maar raak biedt en vervolgens afhaakt, nadat ik iets bevestig wat ik al eerder in het topic (én via PM gezegd heb).

Nogmaals: de iPod Touch met alle toebehoren mag weg voor 200 euro ex!

Splackavellie85

Legacy Member
Laatste up. Kom op mensen, mooie prijs voor een geweldig mooie iPod

Splackavellie85

Legacy Member
Meneer reageert niet op priveberichten, dus de iPod is nog steeds te koop.

Eventueel ook te ruil tegen een PSP Go.

Firefoxbt

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Als je daar ex. van maakt, wil ik het noteren :)

Splackavellie85 zei:
Genoteerd. PM verstuurd

Splackavellie85 zei:
Meneer reageert niet op priveberichten, dus de iPod is nog steeds te koop.

Eventueel ook te ruil tegen een PSP Go.

Meneer moet ook helemaal niet reageren want eerst sla je zijn bod af waardoor zijn bod vervalt.

Als je dan zegt dat het wel oke is moet hij daar natuurlijk mee instemmen. In de tijd van 2 dagen kan hij namelijk zelf een Ipod elders gekocht hebben of geen meer nodig hebben aangezien jij zijn bod afsloeg.

Los daarvan geef je hem met 1,5 dag amper de kans om te reageren, zeker als je kijkt naar zijn postcount zie je dat hij niet erg actief is.

Een negatieve Itrader voor dit, moet niet gekker worden. :niceone:

Splackavellie85

Legacy Member
Ik heb zijn bod niet afgewezen, ik heb een tegenbod gedaan en een PM gestuurd. Toen hij via PM een voorstel deed om te ruilen met een iPhone, kon hij nog wel elk half uur terugsturen, maar toen het over zijn bod in dit topic ging, hoorde ik opeens niets meer.

Daarbij is die PM van "1,5 dag" geleden de laatste van zeker drie onbeantwoorde berichten, en is de gebruiker zeker vijf keer online geweest in de 2,5 dag sinds het voorlaatste privébericht. Ik lees vaak de smoes van 'geen tijd om te reageren', maar als je vijf keer online bent en tijd hebt andere topics te bekijken en daarin te reageren, heb je ook tijd om op een PM te reageren.

Daarbij, tenzij jij in zijn inbox kunt kijken, is het helemaal niet aan jou daar commentaar op te geven. En als je geen interesse hebt in wat ik in dit topic aanbied, verzoek ik je je gezeik gewoon voor je te houden.

Heel erg vermoeiend, mensen die zich met van alles bemoeien terwijl ze geen interesse hebben ook maar iets te kopen.

Gamer

Legacy Member
PM deals komen niet in aanmerking voor iTrader, laat staan dat we die toelaten.

Je hebt idd zijn bod afgewezen, nadien aanvaard je het bod.
Dit kan inderdaad het tijdstip zijn dat koper geen interesse meer heeft in het item.

Een iTrader is dus ook niet van toepassing.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan