Ik heb zijn bod niet afgewezen, ik heb een tegenbod gedaan en een PM gestuurd. Toen hij via PM een voorstel deed om te ruilen met een iPhone, kon hij nog wel elk half uur terugsturen, maar toen het over zijn bod in dit topic ging, hoorde ik opeens niets meer.
Daarbij is die PM van "1,5 dag" geleden de laatste van zeker drie onbeantwoorde berichten, en is de gebruiker zeker vijf keer online geweest in de 2,5 dag sinds het voorlaatste privébericht. Ik lees vaak de smoes van 'geen tijd om te reageren', maar als je vijf keer online bent en tijd hebt andere topics te bekijken en daarin te reageren, heb je ook tijd om op een PM te reageren.
Daarbij, tenzij jij in zijn inbox kunt kijken, is het helemaal niet aan jou daar commentaar op te geven. En als je geen interesse hebt in wat ik in dit topic aanbied, verzoek ik je je gezeik gewoon voor je te houden.
Heel erg vermoeiend, mensen die zich met van alles bemoeien terwijl ze geen interesse hebben ook maar iets te kopen.