Splackavellie85
Legacy Member
Omdat ik waarschijnlijk ga overstappen naar een 3Gs 32GB doe ik mijn iPod Touch en iPhone weg. De iPod is een 2G Touch in quasi-nieuwstaat. Er zit nu een bodyguardz op zowel de voor- als achterkant dus hij is praktisch krasvrij. Bovendien heb ik ook nog een extra setje bodyguardz én Gear4 hardcase (twv 34 euro) voor extra bescherming. Ook de iPod Touch is helemaal compleet in originele verpakking met toebehoren.
Op dit moment staat er firmware 3.1.2 op met Jailbreak. Spellen en apps die erop staan zijn overdraagbaar via iTunes.
De nieuwprijs voor een kale 32GB is 284 euro. Dit is dan wel de 3G, maar daar zit niet de Bodyguardz (25 euro) en het hoesje (34 euro) bij. Ik vind een prijs van 235 daarom wel redelijk, helemaal aangezien een 8GB 1G Touch met beschadigingen net nog voor 110 euro weg is gegaan. Dan is het dubbele voor 4 keer de capaciteit, een nieuwere generatie, extra's en een uiterste goede staat, meer dan redelijk. De iPod Touch is compleet met:
- Originele verpakking
- Originele toebehoren (USB-kabel, oortjes, boekjes)
- Bodyguardz beschermfolie aangebracht (voor- en achterkant)
- 1x extra voor- en achterkant Bodyguardz beschermfolie met applicatievloeistof en doosje
- Gear4 hardcase beschermhoes
- FW 3.1.2 met JB
Minimum: 200,-
Ik heb eventueel ook nog een iPhone 3G 8GB te koop. Met MediaMarkt factuur van Augustus 2009 dus pas twee maanden oud. Inclusief Invisible Shield, dus zowel voor als achter helemaal krasvrij! Verder:
- Belgisch toestel
- inc. toebehoren (lader en USB-kabel en autolader)
- inc. factuur van MediaMarkt Antwerpen (10-08-2009)
- fw 3.1.2 met JB en Tomtom
vraagprijs: 360
Bieden staat vrij natuurlijk, maar ik behoud mij het recht af te zien van de verkoop wanneer een bod mij niet aanstaat. Een ruil met 32GB 3Gs voor beide toestellen vind ik ook een erg leuk bod!
GEEN ruil tegen Android-, WinMobile-, Symbian-, of andere OS-toestellen!
Op dit moment staat er firmware 3.1.2 op met Jailbreak. Spellen en apps die erop staan zijn overdraagbaar via iTunes.
De nieuwprijs voor een kale 32GB is 284 euro. Dit is dan wel de 3G, maar daar zit niet de Bodyguardz (25 euro) en het hoesje (34 euro) bij. Ik vind een prijs van 235 daarom wel redelijk, helemaal aangezien een 8GB 1G Touch met beschadigingen net nog voor 110 euro weg is gegaan. Dan is het dubbele voor 4 keer de capaciteit, een nieuwere generatie, extra's en een uiterste goede staat, meer dan redelijk. De iPod Touch is compleet met:
- Originele verpakking
- Originele toebehoren (USB-kabel, oortjes, boekjes)
- Bodyguardz beschermfolie aangebracht (voor- en achterkant)
- 1x extra voor- en achterkant Bodyguardz beschermfolie met applicatievloeistof en doosje
- Gear4 hardcase beschermhoes
- FW 3.1.2 met JB
Minimum: 200,-
Ik heb eventueel ook nog een iPhone 3G 8GB te koop. Met MediaMarkt factuur van Augustus 2009 dus pas twee maanden oud. Inclusief Invisible Shield, dus zowel voor als achter helemaal krasvrij! Verder:
- Belgisch toestel
- inc. toebehoren (lader en USB-kabel en autolader)
- inc. factuur van MediaMarkt Antwerpen (10-08-2009)
- fw 3.1.2 met JB en Tomtom
vraagprijs: 360
Bieden staat vrij natuurlijk, maar ik behoud mij het recht af te zien van de verkoop wanneer een bod mij niet aanstaat. Een ruil met 32GB 3Gs voor beide toestellen vind ik ook een erg leuk bod!
GEEN ruil tegen Android-, WinMobile-, Symbian-, of andere OS-toestellen!
kan mor proberen
Ik vind de zwarte mooier.