Archief - iPod Touch 32GB en iPhone 3G 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
Omdat ik waarschijnlijk ga overstappen naar een 3Gs 32GB doe ik mijn iPod Touch en iPhone weg. De iPod is een 2G Touch in quasi-nieuwstaat. Er zit nu een bodyguardz op zowel de voor- als achterkant dus hij is praktisch krasvrij. Bovendien heb ik ook nog een extra setje bodyguardz én Gear4 hardcase (twv 34 euro) voor extra bescherming. Ook de iPod Touch is helemaal compleet in originele verpakking met toebehoren.

Op dit moment staat er firmware 3.1.2 op met Jailbreak. Spellen en apps die erop staan zijn overdraagbaar via iTunes.

De nieuwprijs voor een kale 32GB is 284 euro. Dit is dan wel de 3G, maar daar zit niet de Bodyguardz (25 euro) en het hoesje (34 euro) bij. Ik vind een prijs van 235 daarom wel redelijk, helemaal aangezien een 8GB 1G Touch met beschadigingen net nog voor 110 euro weg is gegaan. Dan is het dubbele voor 4 keer de capaciteit, een nieuwere generatie, extra's en een uiterste goede staat, meer dan redelijk. De iPod Touch is compleet met:

- Originele verpakking
- Originele toebehoren (USB-kabel, oortjes, boekjes)
- Bodyguardz beschermfolie aangebracht (voor- en achterkant)
- 1x extra voor- en achterkant Bodyguardz beschermfolie met applicatievloeistof en doosje
- Gear4 hardcase beschermhoes
- FW 3.1.2 met JB


Minimum: 200,-

Ik heb eventueel ook nog een iPhone 3G 8GB te koop. Met MediaMarkt factuur van Augustus 2009 dus pas twee maanden oud. Inclusief Invisible Shield, dus zowel voor als achter helemaal krasvrij! Verder:

- Belgisch toestel
- inc. toebehoren (lader en USB-kabel en autolader)
- inc. factuur van MediaMarkt Antwerpen (10-08-2009)
- fw 3.1.2 met JB en Tomtom

vraagprijs: 360

Bieden staat vrij natuurlijk, maar ik behoud mij het recht af te zien van de verkoop wanneer een bod mij niet aanstaat. Een ruil met 32GB 3Gs voor beide toestellen vind ik ook een erg leuk bod! :niceone:

GEEN ruil tegen Android-, WinMobile-, Symbian-, of andere OS-toestellen!

Splackavellie85

Legacy Member
Beiden zijn met jb, beiden firmware 3.1.2

300 is ook te weinig. Niet genoteerd dus.

WTFMAN

Legacy Member
320euro excl. voor iphone 3g (onder voorbehoud indien snel kan afgehandeld worden )?

Splackavellie85

Legacy Member
320 vind ik nog te weinig. Ik zit nog even te twijfelen of ik je bod uit m'n PM (340inc) wel ga noteren. Dat komt neer op 333,30 ex.

Wat versta je onder snelle afhandeling? Ik ben tot donderdag of vrijdag in Nederland, maar zodra ik weer terug ben in België kan ik wel snel afhandelen.

Splackavellie85

Legacy Member
hey69 zei:
dus ECHT geen ruil met symbian toestel? :D kan mor proberen

Nee, ik heb absoluut geen interesse in iets anders dan iPhone OS. Ik heb al meerdere keren mijn iPhone verkocht om het zogenaamd beste alternatief te kopen, en in alle gevallen had ik daar na een week alweer spijt van. Ik doe mijn iPhone alleen maar weg voor een upgrade, dus ruil hem alleen tegen een 3Gs of 16GB. Uiteraard in beide gevallen met een bijbetaling van mijn kant, en in het geval van een 3Gs met de Touch erbij.

WTFMAN

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
320 vind ik nog te weinig. Ik zit nog even te twijfelen of ik je bod uit m'n PM (340inc) wel ga noteren. Dat komt neer op 333,30 ex.

Wat versta je onder snelle afhandeling? Ik ben tot donderdag of vrijdag in Nederland, maar zodra ik weer terug ben in België kan ik wel snel afhandelen.

Hmm zou je niet donderdag kunnen versturen? Wil eventueel als je donderdagvoormiddag/voor 16u kan opsturen dan wil ik wel 340euro incl. geven ( onder voorbehoud want ben op dringend op zoek naar een smartphone )

Splackavellie85

Legacy Member
Ai, wit :P Ik vind de zwarte mooier.

Wat voor bijbetaling zou je willen?

VR6ke

Legacy Member
De iPhone is niet van mij maar van mijn zus, ik zal het haar morgen eens vragen want ik ben momenteel niet thuis ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan