Jeroen_HD
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn iPod mini 4gb (1G) Grijs, wegens aankoop van een nieuwere.
De iPod werkt nog perfect, maar na 5 jaar trouwe dienst ziet hij er niet zo perfect meer uit. Gebruikssporen zijn aanwezig maar geen diepe krassen.
Wat is er allemaal aanwezig?
-De originele doos + boekjes + lader + kabels
-De iPod
-Een klipslot om de iPod in te klikken en hem rond je net te hangen
-CD's met software op
Ik heb geen idee wat ik hier nog voor kan vragen.
Bied maar wat je wilt, ik zal wel zien wat er uit de bus komt.
Foto's op aanvraag.
Mvg,
Jeroen
Ik verkoop mijn iPod mini 4gb (1G) Grijs, wegens aankoop van een nieuwere.
De iPod werkt nog perfect, maar na 5 jaar trouwe dienst ziet hij er niet zo perfect meer uit. Gebruikssporen zijn aanwezig maar geen diepe krassen.
Wat is er allemaal aanwezig?
-De originele doos + boekjes + lader + kabels
-De iPod
-Een klipslot om de iPod in te klikken en hem rond je net te hangen
-CD's met software op
Ik heb geen idee wat ik hier nog voor kan vragen.
Bied maar wat je wilt, ik zal wel zien wat er uit de bus komt.
Foto's op aanvraag.
Mvg,
Jeroen
.