Archief - iPod Mini 4Gb (grijs)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeroen_HD

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop mijn iPod mini 4gb (1G) Grijs, wegens aankoop van een nieuwere.
De iPod werkt nog perfect, maar na 5 jaar trouwe dienst ziet hij er niet zo perfect meer uit. Gebruikssporen zijn aanwezig maar geen diepe krassen.

Wat is er allemaal aanwezig?

-De originele doos + boekjes + lader + kabels
-De iPod
-Een klipslot om de iPod in te klikken en hem rond je net te hangen
-CD's met software op


Ik heb geen idee wat ik hier nog voor kan vragen.
Bied maar wat je wilt, ik zal wel zien wat er uit de bus komt.
Foto's op aanvraag.

Mvg,
Jeroen

Jeroen_HD

Legacy Member
Ik heb al een bod van 37,5 euro.

/edit: Een voorlopig bod van 50 euro gekregen.

Jeroen_HD

Legacy Member
Meeneemprijs = 65 euro

Volgende week Zondag sluit ik af.

Jeroen_HD

Legacy Member
Hier zijn de foto's:

http://img162.imageshack.us/img162/7786/0710072302bi5.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/1960/0710072303em1.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/1838/0710072304gu7.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/1125/0710072305ur0.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/8026/0710072306df6.jpg
http://img162.imageshack.us/img162/3894/0710072307ts3.jpg

Sorry voor de gsm-kwaliteit. Ik zal nog even verduidelijken. Op de voorkant en achterkant gebruikssporen. De bovenkant staat een beetje krom, maar dit hinderd nergens een knop ofzo. Je kan het trouwens ook gewoon even terugduwen.
Een perfect werkende iPod Mini 4Gb voor 65 euro is een koopje mensen.

Kwertie

Legacy Member
ich15 zei:
En omhoog met den deze....

Meeneemprijs is 55 euro!

Mag ik je er even op wijzen dat die regel onlangs aangepast is:

* Een meeneemprijs moet er van in het begin instaan, nadien wordt deze niet meer toegelaten , een gerechtigde negatieve itrader kan dus het gevolg zijn.
* Het is tevens ten strengste verboden om meeneemprijzen en het einduur nadien nog te veranderen !
Let hier dus mee op, want het zou je negatieve feedback kunnen opleveren als andere potentiële kopers hierdoor benadeeld werden (omdat ze het te laat hebben gezien).
Gezien de regel nog niet lang bestaat zal'k geen "sancties" ondernemen ;).

Jeroen_HD

Legacy Member
Excuses, ik was hier niet van op de hoogte.


De meeneemprijs is dus 55 euro incl!

Jeroen_HD

Legacy Member
Bij normaal gebruik zeker een volledige dag + avond.
2 dagen kan ook. Heb dit niet getest.

Duc1n0

Legacy Member
Zijn het de originele oortjes die er bij zitten ? Zijn half kapot of ?
Buiten de gebruiksporen geen mankementen , ni dat em zijn kaars uit blaas binnen de 2 weken ?

Jeroen_HD

Legacy Member
Zal zeker ni gebeuren. Heb er nooit probelemen mee gehad. Zitte geen oortjes bij.
Zoals ik zei; Een perfect werkende iPod. Kan volgens mij nog zeker enkele jaren mee.

Jeroen_HD

Legacy Member
Laatste up....

Als er tegen morgen 20:00 geen beter bod is dan dat van Bµdn@ked, is hij voor Bµdn@ked.

Jeroen_HD

Legacy Member
Ik heb al een hoger bod van Bµdn@ked.
50 incl had hij geboden.

Bµdn@ked

Legacy Member
hallo, trek mij bod in,
heb me misgekeken want zocht een nano sorry bij deze

Jeroen_HD

Legacy Member
Ok. Heeft het hoogste bod. Maar ik ga me eerst even informeren wat het kost om zo'n doos te verzenden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan