kga deze thread sluiten.....
interesse in deze toestellen is er altijd,
indien je dit in uw bezit hebt kan je het eventueel verkopen,
maar een thread onder voorbehoud,en iedereen laten bieden voor niks,
en misschien te lange wachttijd ivm levering etc......
dus dit wordt zowiezo een een probleemthread.