Archief - Iphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piedp

Legacy Member
hallo,

kenissen van me vertrekken donderdag naar Amerika voor 5 dagen. Ik zou ze een iphone voor mij laten meebrengen, en vermits ge er maximum 2 moogt kopen via credit card, zou ik ze ook een tweede laten meebrengen. Nu is mijn vraag, zijn er geintresseerden voor, want anders bespaar ik hun de moeite...
Ik heb ze nu dus nog niet in mijn bezit, en dit aanbod is dus onder voorbehoud. Maar normaal gezien voorzie ik niet echt problemen...

Dus laat maar weten als ge geintresseerd zijt, en uw biedprijs.

mvg

Annun

Legacy Member
Ge moogt geen iPhones meer kopen in Amerika met credit card! Alleen nog maar cash.

gravendelver

Legacy Member
Annun zei:
Ge moogt geen iPhones meer kopen in Amerika met credit card! Alleen nog maar cash.

Eerst was er een maximum van 2 stuks per persoon per dag per winkel maar aangezien je anoniem met casch kon betalen kon je er gemakkelijk meer kopen, daarom kan je nu enkel nog iPhones kopen met een creditcard zodat ze kunnen zien of je er al gekocht hebt die dag. Vergeet je kennissen dan ook niet te zeggen dat ze die normaal moeten aangeven bij de douane in Belgie want als ze gecontroleerd worden kunnen ze een schone boete krijgen.

piedp

Legacy Member
gravendelver zei:
Eerst was er een maximum van 2 stuks per persoon per dag per winkel maar aangezien je anoniem met casch kon betalen kon je er gemakkelijk meer kopen, daarom kan je nu enkel nog iPhones kopen met een creditcard zodat ze kunnen zien of je er al gekocht hebt die dag. Vergeet je kennissen dan ook niet te zeggen dat ze die normaal moeten aangeven bij de douane in Belgie want als ze gecontroleerd worden kunnen ze een schone boete krijgen.

Gewoon in de koffer steken, nog nooit gehoord da iemand zen koffer heeft moeten openmaken. Heb zelf al ettelijke sloffen goedkope sigaretten en dergelijke in mijn bagage gestopt, en daar hebben ze ook nooit iets van gezegd

verder:

gelieve te bieden in deze post, zodat ook andere mensen weten wat het huidige bod is. Nogmaals, post is onder voorbehoud. Er is toch een minimaal risico aan verbonden moest het aangeslagen worden of dergelijke.

Moest dit toch het geval zijn, dan gaat de deal natuurlijk niet door.

fromalk

Legacy Member
hoi,

zouden zij ook geinteresseerd zijn om een macbook pro te kopen? Betaling vooraf natuurlijk :)

piedp

Legacy Member
fromalk zei:
hoi,

zouden zij ook geinteresseerd zijn om een macbook pro te kopen? Betaling vooraf natuurlijk :)

Daar ga ik ze niet mee lastig vallen, kben al blij da ze da voor mij willen doen. En tis nie de bedoeling da ze ne halve apple store in hun bagage hebben steken he. :-)

sorry

Annun

Legacy Member
Sorry, nie goed wakker precies, tis just het omgekeerde van wat ik zei. Ge moogt juist niet meer met cash betalen, ik weet niet waar ik met men hoofd zat.

gravendelver

Legacy Member
piedp zei:
Gewoon in de koffer steken, nog nooit gehoord da iemand zen koffer heeft moeten openmaken. Heb zelf al ettelijke sloffen goedkope sigaretten en dergelijke in mijn bagage gestopt, en daar hebben ze ook nooit iets van gezegd

verder:

gelieve te bieden in deze post, zodat ook andere mensen weten wat het huidige bod is. Nogmaals, post is onder voorbehoud. Er is toch een minimaal risico aan verbonden moest het aangeslagen worden of dergelijke.

Moest dit toch het geval zijn, dan gaat de deal natuurlijk niet door.

Ik ben een maand geleden zelf met een koffer iPhones teruggekomen :). Kan is klein maar ze is er wel, denk wel dat het voor die mensen leuk zou zijn moesten zij dat ook weten :p.

-Draco-

Legacy Member
Dollar staat aan 1,44...

Dus dan kost de Iphone 399 dollar ==> 285€
Hier een bodje van 300€

-Draco-

Legacy Member
Aan de huidige koers + tax kom ik uit op 292,38702673361378748812593296241 euro.

Bodje van 320€ ook hier dan :)

-Draco-

Legacy Member
kan hem der ni een paar meepakken?
Anders gaat dat hier een biedfestijn worden :)

Denk dat je meer verdient aan 5x 325 (= 5*30€ winst = 150€ winst) dan aan vb 1x 425€ ( =130€ winst)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan