Archief - IPHONE (kapot)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B.A. Baracus

Legacy Member
als na ff stil te liggen wel werkt is het juist WEL een hardware probleem

software moet nie afkoelen ze

Mista Molla

Legacy Member
manman , 300€ vragen voor iets dat niet werkt...waar gaat de wereld naar toe?

Vergeet niet dat al die onderdelen niet in Belgie worden ondersteund door Apple, je moet al zeker importkosten erbijtellen + de prijs van de onderdelen zelf!

Maar wie dit oplost is wel een held :D

pîwipo

Legacy Member
Zoals Mythe zegt: meeneemprijs is wel verlaagd, maar 150€ is te weinig.
Wie dit oplost is een held + heeft een goedkope iphone. Niet vergeten dat de ipod touch WEL in België is en er bijgevolg (indien het een hardware probleem is) bij herstelling gebruik kan gemaakt worden van de touch hardwarecomponenten.
Maar of het nu hardware of softwarematig is, nog steeds geen idee. 't heeft hier niks te maken met afkoelingsproblemen of dergelijke, aangezien de iphone misschien maximaal 5 minuten draait en in 5 minuten zie ik de temperatuur niet zo snel omhoog klimmen. Bovendien voel ik ook niets van warmte.

linux

Legacy Member
kan best hitteprobleem zijn, als ge in uw pc de heatsink van de cpu doet valt hij ook meteen uit, echter ga je aan de case van de pc ook niets voelen van hitte.

mythe

Legacy Member
Loop er eens mee rond buiten. En zie of hij langer houd dan binnen op een warme plek.
Normaal moet er dan iets of wat verschil opzitten als het hitteprobleem is.

pîwipo

Legacy Member
En stel dat 't een hitteprobleem is, wat kan er aan de basis liggen dan?

linux

Legacy Member
ik ben geen expert maar ik denk dat dat echt wel kan, als dit nu de IC is die het scherm aanstuurt...

Mista Molla

Legacy Member
Zettem is 10mins in de vriezer, en dan prberen gebruiken langer as 10min, of kleeft der ne ventilator op :D

mythe

Legacy Member
Mista Molla zei:
Zettem is 10mins in de vriezer, en dan prberen gebruiken langer as 10min, of kleeft der ne ventilator op :D
Dat zou ik niet doen. Zeker niet met die touchscreen. Dan heb je kans dat u cellen komen vast te vriezen en werkt er niets meer :p. Gewoon buiten mee rondlopen, nu is het toch 3° ofzo, koel genoeg.

linux

Legacy Member
dus het is idd een hittpeprobleem, probeer dat maar is te fixen in zo'n klein ding...

pîwipo

Legacy Member
ja, een hitteprobleem zou wel kunnen, ook al is er toch ook iets softwarematig niet ok hoor. Misschien dat de 2 gelinkt zijn...'k weet 't niet.
Alleszins, 'k stel m hier momenteel niet meer te koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan