pîwipo
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn iphone door, ik heb deze hier op dit forum gekocht van crashbe (zie zijn thread toen), heb er me een tijdje mee kunnen bezig houden, maar heb het probleem niet kunnen oplossen en kan er nu echt geen tijd meer insteken.
Probleem: screen flikkert na verloop van tijd en iphone wordt dan onhandelbaar. Laat je de iphone een tijdje liggen werkt ie weer voor een tijdje tot screen weer flikkert. Ik heb het probleem proberen te lokaliseren maar kan nog steeds niet zeggen of het een software of hardware probleem is.
Is nog steeds onder garantie.
De eerste die 300€ exclu biedt, mag hem hebben.
Afhaling en verzending beiden mogelijk.
Probleem: screen flikkert na verloop van tijd en iphone wordt dan onhandelbaar. Laat je de iphone een tijdje liggen werkt ie weer voor een tijdje tot screen weer flikkert. Ik heb het probleem proberen te lokaliseren maar kan nog steeds niet zeggen of het een software of hardware probleem is.
Is nog steeds onder garantie.
De eerste die 300€ exclu biedt, mag hem hebben.
Afhaling en verzending beiden mogelijk.
?
hebben die dan geen garantie? (btw ik wil hier geen discussie starten, dus als je wil discussiëren doe 't dan maar via pm).