Archief - IPHONE (kapot)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pîwipo

Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn iphone door, ik heb deze hier op dit forum gekocht van crashbe (zie zijn thread toen), heb er me een tijdje mee kunnen bezig houden, maar heb het probleem niet kunnen oplossen en kan er nu echt geen tijd meer insteken.

Probleem: screen flikkert na verloop van tijd en iphone wordt dan onhandelbaar. Laat je de iphone een tijdje liggen werkt ie weer voor een tijdje tot screen weer flikkert. Ik heb het probleem proberen te lokaliseren maar kan nog steeds niet zeggen of het een software of hardware probleem is.
Is nog steeds onder garantie.

De eerste die 300€ exclu biedt, mag hem hebben.
Afhaling en verzending beiden mogelijk.

DaCrashOveride

Legacy Member
Oe lang duurd het eer het scherm begint te flikeren?

pîwipo

Legacy Member
Valt in feite te zien hoe lang de iphone uitgestaan heeft: hoe langer, hoe langer de iphone aan kan staan zonder te flikkeren. Maar da's maar maximaal 10 minuten ofzo.

Ruben182

Legacy Member
Zelfs meer dan dat je in Amerika betaalt voor een werkende.. :p

pîwipo

Legacy Member
Als je 'm aan de praat krijgt, heb je een goedkope iphone aangezien ze in België zeker niet buitengaan onder de 500€, tenzij mss hier, maar dan is het nog boven de 400€. Indien je geen interesse hebt of liever naar de Verenigde Staten vliegt om er daar 1 te halen, gelieve niet te replyen. Dank u.

the007

Legacy Member
en je hebt trouwens alleen garantie als je het abonnement bij AT&T hebt geactiveerd (of in Engeland en Duitsland en Frankrijk nu ook)

pîwipo

Legacy Member
firmware herinstalleren hielp niet. Virginizen heb ik niet geprobeerd.
@the007: en die iphones dan die voor 1000€ buiten gaan (en ik denk tegenwoordig al minder dan 1000€) hebben die dan geen garantie? (btw ik wil hier geen discussie starten, dus als je wil discussiëren doe 't dan maar via pm).

vanrumst

Legacy Member
pîwipo zei:
firmware herinstalleren hielp niet. Virginizen heb ik niet geprobeerd.
@the007: en die iphones dan die voor 1000€ buiten gaan (en ik denk tegenwoordig al minder dan 1000€) hebben die dan geen garantie? (btw ik wil hier geen discussie starten, dus als je wil discussiëren doe 't dan maar via pm).

virginizen heeft enkel invloed op de baseband van u iphone (wat dus niets zal te maken hebben met de werking van u scherm).
Vrees dan toch eerder hw probleem

B@rry

Legacy Member
pîwipo zei:
Is nog steeds onder garantie.

just my 2 cents ... ma als deze unlocked is ben je je garantie wel kwijt en Apple in Belgie geeft hier ook geen garantie op ...

pîwipo

Legacy Member
Ik twijfel ten zeerste dat 't een hardware probleem is aangezien de iphone na effe stil te liggen werkt. Dat zou toch niet kunnen indien er een onderdeel kapot is, dan zou het ten allen tijden niet marcheren.
Aangezien ik de firmware terug hersteld heb is deze niet meer unlocked op dit moment, ik heb genoeg gevallen gelezen (van de usa dan) waar unlockte modellen die niet meer werkten geruild werden toen ze 't naar de winkel brachten. Indien de winkel zelf het probleem niet kan lokaliseren en als de standaard methoden niet werken om de iphone te repareren hebben ze gewoon een ander exemplaar gegeven.

Amadeke

Legacy Member
Oververhitting?
Lekstromen?

Veel geluk met de verkoop, denk dat ge het nodig zult hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan