Archief - Iphone 3GS 32GB BLACK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
iK VERKOOP hierbij mijn Iphone in nieuwstaat!
Is aangekocht in mobistar winkel in Merksem (tegen antwerpen)
Reden van weg doen is dat de iphone niet echt gebruikt wordt...
Enkel bellen en sms, dus een gewone gsm gaat ook aan de eisen voldoen!
En heb ook al een ipod nano hier liggen dus eigenlijk gekocht om tog maar één te hebben = dom

Enkele zaken over de iphone;

- Zeer eenvoudige bediening
- Multi touchscreen
- Geheugen van 32GB
- Ingebouwd Safari Internet
- Camera
- iPod
- GPS (met kompas!)
- snellere processor
- Video's opnemen
- Camera van 3 Megapixels
- WIFI


Iphone is dus in perfecte staat!
Geen krassen te zien, plastiek van begin hangt er nog aan beide kanten!
Alles wat bij de iphone zat is aanwezig en in perfecte staat!
Factuur aanwezig!
Krijgt ook een lederen zakje erbij te waarde van 50 euro

Fotos volgen!!!

Meneemprijs is 600 euro!

fromalk

Legacy Member
stomme vraag mss; maar zou je het zien zitten om te ruilen met de mijne? Witte 32gb iphone 3gs, 1 week oud. Geen krassen, perfecte staat, aankoopbewijs enz allemaal erbij.

Reden; k had liever een zwarte gehad maar de mijne verkopen om dan een zwarte te gaan halen is tijdverspilling

georgiodavid

Legacy Member
Als je het in bescherm case steekt wat aangeraden is dan zie je toch ni meer welk kleur het is
ik had ook liever wit en heb ook maar het zit ook in wit case dus maakt ni uit eigelijk+ met lekker verzekering moest het vallen of zo kost veel geld

Olivier_Twister

Legacy Member
Staat weer te koop

Meneemprijs is nu verlaagd naar 570 euro!
Pm me maar indien intresse!
Wegens prive problemen zal ik deze niet zoveel kunnen checken!

stageline

Legacy Member
psp zei:
Mag nu weg voor 525 euro!!

Kan ik het toestel testen?Als er niks aan fouts is en alles werkt?
Anders kom ik er vandaag nog achter?
Ik woon 5 min van wetteren.
Laat maar iets weten.

Ik ben tot 20u30 thuis.Morgen ben ik thuis vanaf 14u30 tot 18uur.

Olivier_Twister

Legacy Member
stageline zei:
Kan ik het toestel testen?Als er niks aan fouts is en alles werkt?
Anders kom ik er vandaag nog achter?
Ik woon 5 min van wetteren.
Laat maar iets weten.

Ik ben tot 20u30 thuis.Morgen ben ik thuis vanaf 14u30 tot 18uur.

Ja je kan er nog altijd omkomen!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan