Olivier_Twister
Legacy Member
iK VERKOOP hierbij mijn Iphone in nieuwstaat!
Is aangekocht in mobistar winkel in Merksem (tegen antwerpen)
Reden van weg doen is dat de iphone niet echt gebruikt wordt...
Enkel bellen en sms, dus een gewone gsm gaat ook aan de eisen voldoen!
En heb ook al een ipod nano hier liggen dus eigenlijk gekocht om tog maar één te hebben = dom
Enkele zaken over de iphone;
- Zeer eenvoudige bediening
- Multi touchscreen
- Geheugen van 32GB
- Ingebouwd Safari Internet
- Camera
- iPod
- GPS (met kompas!)
- snellere processor
- Video's opnemen
- Camera van 3 Megapixels
- WIFI
Iphone is dus in perfecte staat!
Geen krassen te zien, plastiek van begin hangt er nog aan beide kanten!
Alles wat bij de iphone zat is aanwezig en in perfecte staat!
Factuur aanwezig!
Krijgt ook een lederen zakje erbij te waarde van 50 euro
Fotos volgen!!!
Meneemprijs is 600 euro!
Is aangekocht in mobistar winkel in Merksem (tegen antwerpen)
Reden van weg doen is dat de iphone niet echt gebruikt wordt...
Enkel bellen en sms, dus een gewone gsm gaat ook aan de eisen voldoen!
En heb ook al een ipod nano hier liggen dus eigenlijk gekocht om tog maar één te hebben = dom
Enkele zaken over de iphone;
- Zeer eenvoudige bediening
- Multi touchscreen
- Geheugen van 32GB
- Ingebouwd Safari Internet
- Camera
- iPod
- GPS (met kompas!)
- snellere processor
- Video's opnemen
- Camera van 3 Megapixels
- WIFI
Iphone is dus in perfecte staat!
Geen krassen te zien, plastiek van begin hangt er nog aan beide kanten!
Alles wat bij de iphone zat is aanwezig en in perfecte staat!
Factuur aanwezig!
Krijgt ook een lederen zakje erbij te waarde van 50 euro
Fotos volgen!!!
Meneemprijs is 600 euro!

