poopcamp
Legacy Member
ProGunNL zei:bod van 100€ exl, aangezien de digitizer ook stuk is en ik deze niet meteen kan gebruiken
is deze simlock vrij op zich zelf of moet deze terug gejailbraked/unlocked worden?
----
btw: als je deze in US koop heb je er 299$(zonder contract) voor betaald dat hier uit komt op 208€
Deze is dan met contract voor 79$
de us versie is een lock versie , ale dacht ik toch

. Maar verwacht je nu 300€ voor een tot nu toe onbruikbare iphone, waarvan ik en andere niet weten of deze wel zeker te maken is voor "50€" en wat er mee gebeurt is? Ik vind het ook raar dat je "600$" wou betalen terwijl je hem net zogoed hier kon kopen voor de zelfde prijs.