Archief - iPhone 3G kapot scherm.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poopcamp

Legacy Member
ProGunNL zei:
bod van 100€ exl, aangezien de digitizer ook stuk is en ik deze niet meteen kan gebruiken

is deze simlock vrij op zich zelf of moet deze terug gejailbraked/unlocked worden?


----

btw: als je deze in US koop heb je er 299$(zonder contract) voor betaald dat hier uit komt op 208€

Deze is dan met contract voor 79$

de us versie is een lock versie , ale dacht ik toch

MrBrightside

Legacy Member
ProGunNL zei:
bod van 100€ afgehaalt, aangezien de digitizer ook stuk is en ik deze niet meteen kan gebruiken

is deze simlock vrij op zich zelf of moet deze terug gejailbraked/unlocked worden?


----

btw: als je deze in US koop heb je er 299$(zonder contract) voor betaald dat hier uit komt op 208€

Deze is dan met contract voor 79$
Page not found.

De pagina met de te kopen iPhones van BestBuy: Klik.

De prijzen die je daar ziet (jouw 79$) zijn met contracten.

ENG: "iPhone only available with new 2-year contract."
NED: "iPhone alleen beschikbaar met een nieuw 2jarige contract."

Een iPhone los kopen bij BestBuy kost rond de $600,00.

ProGunNL

Legacy Member
Ik kan ook wel engels :s. Maar verwacht je nu 300€ voor een tot nu toe onbruikbare iphone, waarvan ik en andere niet weten of deze wel zeker te maken is voor "50€" en wat er mee gebeurt is? Ik vind het ook raar dat je "600$" wou betalen terwijl je hem net zogoed hier kon kopen voor de zelfde prijs.

Btw mijn bod is nog altijd geldig als jij er mee akkoord gaat

MrBrightside

Legacy Member
ProGunNL zei:
Ik kan ook wel engels :s. Maar verwacht je nu 300€ voor een tot nu toe onbruikbare iphone, waarvan ik en andere niet weten of deze wel zeker te maken is voor "50€" en wat er mee gebeurt is? Ik vind het ook raar dat je "600$" wou betalen terwijl je hem net zogoed hier kon kopen voor de zelfde prijs.

Btw mijn bod is nog altijd geldig als jij er mee akkoord gaat

600$ is 400 € dat is nog altijd een kleiner bedrag dan de winkelprijs. Het was een impulsieve koop en ik heb er zelf ook al spijt van door de internationale garantie die je dus niet op een iPhone hebt (Tenzij je eentje bij Apple kunt kopen en er Apple Care bijkoopt).

Ik ga morgen of overmorgen mijn iPhone naar iemand opsturen die hem grondig gaat onderzoeken en eventueel herstellen. Ik hou je bod in het achterhoofd en hou je zo snel mogelijk op de hoogte ProGunNL.

^MystiQ

Legacy Member
250 euro betalen voor een kapot toestel. Dan moet je nog 75 euro betalen voor de herstelling en dan weet je eigenlijk nog niet zeker of het wel zal werken. Dus je maakt een risico hier. Dat je geen reactie krijgt wanneer je op het scherm duwt kan aan verschillende dingen liggen, dat hoeft daarom niet alleen aan de digitizer te liggen. Persoonlijk vind ik dat je vrij zot moet zijn om dit voor 250 euro te kopen.

MrBrightside

Legacy Member
Ik hem opsturen naar coolcat0078.. hij zou hem eventueel ook kunnen repareren.

Ruben182

Legacy Member
Is deze nog te koop? En hoeveel is de prijs momenteel?
Want heel duidelijk is de thread niet echt.

Da_Hobit

Legacy Member
update aub ...

100 € afgehaald ... reparatie doe ik zelf

MrBrightside

Legacy Member
Ik heb al een bod van € 150,00 via PM van iemand die er ook van overtuigd is dat hij hem kan maken.

Maar ik ga kijken of ik hem eerst kan laten maken via coolcat0078.

Cyaankali

Legacy Member
Beste MrBrightside,

Je moet het wel weten he. Ofwel verkoop je ofwel laat je hem maken om hem daarna al dan niet te verkopen.

Als deze thread gesloten mag worden dan hoor ik het graag.

MrBrightside

Legacy Member
Deze thread was al bijna 10 pagina's afgezakt tot er gisteren nog op gereageerd werd. Dat had ik echter niet verwacht.. De iPhone zal worden gerepareerd en eventueel in een nieuw topic later verkocht worden. Bij deze mag hier dus een slotje op!

:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan