MrBrightside
Legacy Member
iPhone 3G te koop met een kapot scherm. Het scherm op zich werkt wel nog, maar de touchfunctie gaat niet meer. Ik krijg geen reactie als ik iets op mijn scherm aanklik.
In Nederland is zo'n reparatie dienst voor iPhones. Klik. Maar ik heb er geen ervaring mee, en ga zelf ook nooit naar Holland. Daarom staat deze te koop.
Enkel 3 maand oud, en aangekocht in US (New York). Voor de rest is de iPhone is een heel perfecte staat, met zelfs geen vingerafdruk dankzij altijd het gebruik te hebben gemaakt met screenprotectors en rubberen case rond mijn iPhone. Welke ook inbegrepen zijn.
In Nederland is zo'n reparatie dienst voor iPhones. Klik. Maar ik heb er geen ervaring mee, en ga zelf ook nooit naar Holland. Daarom staat deze te koop.
Enkel 3 maand oud, en aangekocht in US (New York). Voor de rest is de iPhone is een heel perfecte staat, met zelfs geen vingerafdruk dankzij altijd het gebruik te hebben gemaakt met screenprotectors en rubberen case rond mijn iPhone. Welke ook inbegrepen zijn.
ad:
