techniekerke
Legacy Member
@wiffy, best uw commentaar voor uzelf houden ja.
en ik heb uiteindelijk 20' gewacht, en niet wat jij insinueert of ik al dan niet 5' langer kon wachten.
hadden om 21h15 afgesproken en ik ben vertrokken om klokslag 21h35!
als ik naar een afspraak ga vertrek ik op tijd, zeker als de route mij niet vertrouwd is.
maar nogmaals, u heeft zich in deze topic niet te moeien.
en ik heb uiteindelijk 20' gewacht, en niet wat jij insinueert of ik al dan niet 5' langer kon wachten.
hadden om 21h15 afgesproken en ik ben vertrokken om klokslag 21h35!
als ik naar een afspraak ga vertrek ik op tijd, zeker als de route mij niet vertrouwd is.
maar nogmaals, u heeft zich in deze topic niet te moeien.