Archief - iPhone 3G - 8Gb Edition [New]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

techniekerke

Legacy Member
@wiffy, best uw commentaar voor uzelf houden ja.
en ik heb uiteindelijk 20' gewacht, en niet wat jij insinueert of ik al dan niet 5' langer kon wachten.
hadden om 21h15 afgesproken en ik ben vertrokken om klokslag 21h35!
als ik naar een afspraak ga vertrek ik op tijd, zeker als de route mij niet vertrouwd is.
maar nogmaals, u heeft zich in deze topic niet te moeien.

Frado2005

Legacy Member
exo zei:
Als iemand (of topicstarter zelf) voor mij de volgende vragen kan beantwoorden plaats ik een bod van 325 EUR.

- Aan welke generatie zijn we momenteel bezig?
- Wat is het verschil tussen een gewone Iphone 3G & Iphone 3GS?
- Zijn er krasjes op het toestel zelf? Liefst zou ik dit op voorhand weten zodat we niet voor niets afspreken want bij verkoop wil ik het toestel uiteraard even checken.

-3G en 3GS
-3GS sneller, betere specs enzo->google

exo

Legacy Member
Even ter verduidelijking, ik had een bod geplaatst maar na wat reasearch toch ingetrokken. Ik ga toch wachten en wat sparen voor een 3GS.

hass

Legacy Member
@techniekerke: gelieve u voortaan uit deze thread te onthouden. Dank u.

@Phileine & exo: het gaat om een nieuwe iPhone, zwarte editie (zie eerste post).

techniekerke

Legacy Member
ik zeg gewoon waar het op staat, niet meer of niet minder.
anderen mogen ook de waarheid weten, niet?
en de les laten spellen?no way !

Cyaankali

Legacy Member
Vanaf nu terug ontopic. Diegene die dat niet kan mag zich aan iets extra verwachten.

Als we allemaal wat meer maturiteit aan de dag zouden leggen zou banaliteit zoals dit vermeden kunnen worden.

Er zijn er die het precies nooit leren.

hass

Legacy Member
@p4T: Ik heb geen interesse om te ruilen.
@Cyaankali: Dank u.

@Fruitkwekerke: voorlopig is er nog geen enkel bod.

Fruitkwekerke

Legacy Member
hass zei:
@p4T: Ik heb geen interesse om te ruilen.
@Cyaankali: Dank u.

@Fruitkwekerke: voorlopig is er nog geen enkel bod.

je zei dat de iphone nieuw is ? dus nog nooit geopend geweest ?
moet deze dan nog ge-unlocked worden ofzo ?

hoe zit het dan met garantie, kan je die in alle winkels binnebrengen ?

hass

Legacy Member
hass zei:
Status
- iPhone: Nieuw! iPhone werd omgeruild in een splinternieuwe na binnenbrengen.
- Accessoires zijn gebruikt (earphones licht beschadigd).
- Compleet met originele doos, lader, boekje, pinnetje, etc. iPhone zit in een apart ongeopend doosje.

Unlocken is niet nodig. Ik veronderstel dat ze niet moeilijk gaan doen als je die in een andere Mobistar winkel binnenbrengt aangezien ze die toch opsturen naar Apple.

Dinsdagland

Legacy Member
- Geen foto's mogelijk (camera uitgeleend), plus I guess, we all know how it looks, huh

Is het nog steeds niet mogelijk van alles eens een foto'tje te nemen?

ProjectW

Legacy Member
Idd vanwaar ben je ?, indien niet te ver wil ik wel ergens afspreken als ik eerst een paar fototjs kan zien al is het alleen maar van het doosje

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan